Ville du lade mig passe dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

4xGreve

Syntes det er et svært spørgsmål, for jeg bedømmer ikke ud fra alder osv. jeg bedømmer ud fra evner (og det skal jeg helst selv se først), ud fra tålmodighed, opdragelse metode osv.

så på nogen punkter så ja og på andre så ved jeg ikke og et evt. nej.

Men mange år siden jeg sidst har set dig og du kan have forandret dig meget så det er meget svært at sige, men dit hjem har også en meget stor betydning samt dit overskud!

Ang. det med at blive dpér så syntes jeg du skal ringe til dit amts plads anvisning og evt. spøger ad for de kan meget let og meget hurtigt svare dig på dine spørgsmål og det gør jo ikke noget at finde ud af dine muligheder allerde nu selvom du er på barsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

SHERO

Skal man ikke være 25 år for at blive dagplejer ved kommunen? :-)

men for at svare, så nej, vil personligt have mit barn i vuggestue..

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

Macaab skriver:

Bare hold øje med norddjurs.dk

Der bliver alle DP-stillinger slået op... Men de vil jo helst samle det hele i int. inst.

Det er billigere end at drive DP.

Men privat DP bliver mere og mere brugt...

Tak for det, det skal jeg hvertfald lige huske at holde øje med

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

WiitrioeN skriver:

Syntes det er et svært spørgsmål, for jeg bedømmer ikke ud fra alder osv. jeg bedømmer ud fra evner (og det skal jeg helst selv se først), ud fra tålmodighed, opdragelse metode osv.

så på nogen punkter så ja og på andre så ved jeg ikke og et evt. nej.

Men mange år siden jeg sidst har set dig og du kan have forandret dig meget så det er meget svært at sige, men dit hjem har også en meget stor betydning samt dit overskud!

Ang. det med at blive dpér så syntes jeg du skal ringe til dit amts plads anvisning og evt. spøger ad for de kan meget let og meget hurtigt svare dig på dine spørgsmål og det gør jo ikke noget at finde ud af dine muligheder allerde nu selvom du er på barsel!

Øhh.. kan slet ikke placere dig nogen steder... hvem er du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.