Jer med tattoo på foden.. kom hid tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

katti24 skriver:

så har jeg lige fået bestilt tid til min første tattoo  glæder mig helt vildt, men er os nervøs.

Hvor har i andre fået lavet jeres, og er der nogle steder der er værd at anbefale, eller nogen som man skal holde sig fra?

Jeg har 7-9 stykker alt efter hvordan man tæller

Har pegasus på skulderblad

Fønix mellem skulderblade

Drage på benet

firben på fod

Datters stjesnetegn på øverstedel af underarm

Sønnens stjernetegn på nederste del af underarm

og 3 skildpadder rundt om håndledet

Personligt syntes jeg den på foden gjorde mest ondt....  og den på skulderbladet var den jeg mærkede mindst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

o1Mutte

Tager lige den her op igen da jeg selv går og overvejer en tattoo på foden

Anmeld

6. juni 2011

princessmalou

Tilmeldt skriver:

Jeg har tatoveringer flere steder på kroppen, og jeg vil sige at fødderne er det VÆRSTE sted overhovedet, af dem jeg har fået lavet... Jeg fik lavet den første af to omgange, fordi han først tegnede den op, og efterfølgende lagde farve i... Og da han skulle lægge farve i, havde jeg badet foden i EMLA-creme, for kunne simpelthen ik holde det ud!!griner..

Jeg fik lavet den med farverne om sommeren og kunne kun gå i sandaler, fordi den hævede op, men tog en tynd strømpe på, for der ikke skulle komme for meget støv osv i, så jeg var skide smart!!               Den anden havde jeg ik rigtigt problemer med og kunne godt ha sko på med det samme...

Den med farver fortsætter i samme stil et stykke op over anklen og den anden med fiskebenene har jeg overvejet at få lavet noget ekstra på, ved bare ik lige hvad.. den er bare lidt for kedelig, sy's jeg!

Stine 32+3

Hvor meget måtte du give for den med sommerfuglene ?

og hvor lang tid tog den og lave?? (:

Anmeld

6. juni 2011

princessmalou skriver:

Hvor meget måtte du give for den med sommerfuglene ?

og hvor lang tid tog den og lave?? (:

Bum bum.. Jeg mener den tog 3 timer at lave i alt.  Og gav  omkring 2000,- for den!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

jeg synes ikke det gjorde ondt, i forhold til hvor ondt jeg havde hørt det gjorde. men jo det gjorde ondt :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Anitta J

Millesmammi skriver:

jeg synes ikke det gjorde ondt, i forhold til hvor ondt jeg havde hørt det gjorde. men jo det gjorde ondt :-D

jeg overvejer noget i samme stil som din, har bestilt tid ved tattovøren så skal bare lige komme med lidt ekselmper. må jeg spørge hvad du gav for din og hvor lang tid det tog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.