Jer med tattoo på foden.. kom hid tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

47.456 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Nanna1985

Hej de skønne damer

Jeg skal have lavet en tattoo på foden D. 4 April og jeg glæder mig rigtig meget MEN vil så gerne se jeres tattoo og få lidt idéer

Vil os gerne vide om det gør meget ondt og hvad smerterne bagefter?? Kan man gå normalt, have støvler på med det samme?? osv.. ALT hvad I kan fortælle er værd at vide tak

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

SHERO

Kan ikke rigtig fortælle dig om det gør ondt eller ej, for det er meeeeget forskelligt fra person til person, personligt synes jeg slet ikke det var slemt på foden, selvfølgelig gør det lidt ondt men faktisk det sted af mine der gjorde mindst ondt (lige undtagen den jeg har på indersiden af foden, men den lavede jeg også selv så nok derfor :-D)

Synes heller ikke der var nogen særlige smerter efterfølgende, men det klør som bare F*****, og især på foden fordi man hele tiden bevæger den, eller har sko og sokker på... :-D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

saxa

Jeg fik lavet en på foden sidste år.. Og jeg vil ikke sige det gjorde ondt - overhovedet ikke faktisk (i forhold til hvad jeg havde forestillet mig) Men nogle steder føltes det som om nålen kørte under foden og på tæerne..

Jeg kunne sagtens gå normalt, have sko/støvler/sandaler der gik op over osv på bagefter.. Sårene helede ekstremt hurtigt på mig og har ikke været generet af den.

Fik senere lagt skygger ind i blomsterne - og det mærkede jeg nærmest heller ikke

Billedet er lidt dumt taget - det ligner jo helt en klumpfod (Eller også er det en dårlig undskyldning for at det er en klumpfod)

Anmeld

13. marts 2010

Maria.

Jeg vil bare lige "advare" dig.. For jeg troede jeg var rigtig smart og nu får jeg lavet den om sommeren fordi så kan jeg have sandaler, klip-klappere og ballarinaer på så den kan få luft osv..

MEN fordi foden (selvfølgelig) er så tæt på jorden, er der også større chance for at der kommer skidt og snavs i, så pas på, for der gik ikke mere end 2 dage så var min helt betændt.. Jeg måtte skylle den 5 gange om dagen tror jeg.. Du skal i hvert fald smøre den godt, men min fod hævede så meget at jeg kun kunne have klip-klappere på..

Jeg synes personligt ikke det gjorde ondt.. Er det din første? Det niver lidt, men synes bestemt det er til at holde ud!

Billedet er taget lige før der gik betændelse i.. Har ikke lige andre på computeren, men vil sige at den er super flot nu..

Held og lykke.. Hva skal du have lavet?

Anmeld

13. marts 2010

saxa

Tullen85 skriver:

Kan ikke rigtig fortælle dig om det gør ondt eller ej, for det er meeeeget forskelligt fra person til person, personligt synes jeg slet ikke det var slemt på foden, selvfølgelig gør det lidt ondt men faktisk det sted af mine der gjorde mindst ondt (lige undtagen den jeg har på indersiden af foden, men den lavede jeg også selv så nok derfor :-D)

Synes heller ikke der var nogen særlige smerter efterfølgende, men det klør som bare F*****, og især på foden fordi man hele tiden bevæger den, eller har sko og sokker på... :-D

Ejj det er sq lidt cool hele vejen ned ad benet - hva måtte du give for det? Bliver helt nysgerrig nu

Anmeld

13. marts 2010

SHERO

saxi skriver:

Ejj det er sq lidt cool hele vejen ned ad benet - hva måtte du give for det? Bliver helt nysgerrig nu

Taaak :-) Er ikke helt færdig men skulle gerne slutte på hoften, men kan bare ikke lige tage mig sammen hehe :-D

Jeg gav 2800 kr, rigtig billigt synes jeg faktisk, men havde aftalt prisen inden tattovøren gik i gang, og den tog noget længere tid end han havde troet, såååå bordet fanger når man har aftalt prisen inden hehe :-D

Anmeld

13. marts 2010

Mikkelmusen

Her er min, og ja det gør ondt. Personligt synes jeg det var værst på selve knoglen, men det er jo MEGET forskelligt fra person til person.

Anmeld

13. marts 2010

Mikkelmusen

I øvrigt så fik jeg "plastic-eksem" og ekstrem kløe bagefter...

Anmeld

13. marts 2010

Chalala85

Mikkelmusen skriver:

Her er min, og ja det gør ondt. Personligt synes jeg det var værst på selve knoglen, men det er jo MEGET forskelligt fra person til person.

Damn den er fed!! -det er sådan en stil jeg går og overvejer

Hvor meget gav du for den?!

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

Tullen85 skriver:

Den er jo super flot!!!

Lige sådan noget jeg også godt kunne tænke mig.. Også fra fod og helt op... Men garanteret jeg aldrig får taget mig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.