Jer med tattoo på foden.. kom hid tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

LotteGabriella

Jeg kigger lige med da jeg selv skal ha' en til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

katti24

rigtig flotte tattoos i alle sammen har. Jeg skal nok have en her til foråret og lidt i stil med Mikkelmusen´s, den er bare super flot.

Jeg ville lige høre hvor i alle sammen har fået lavet jeres, for er bange for at vælge et forkert sted, da den jo bliver en del af mig for altid. (Min skal gå fra midten af foden og lidt op ad anklen

Anmeld

13. marts 2010

Dorthe1986

Jeg fik lavet min i oktober 08 og synes egentlig ikke det gjorde så ondt at få den lavet, men kunne ikke have støvler på i et par dage efter  lidt dumt i oktober  og kunne heller ikke holde ud at have strømper på da de hang fast i såret. så min kæreste lavede en "tattoo-strømpe" til mig - en tennissok med hul der hvor tussen var men er super glad for at have fået den lavet

Anmeld

13. marts 2010

Nanna1985 skriver:

Hej de skønne damer

Jeg skal have lavet en tattoo på foden D. 4 April og jeg glæder mig rigtig meget MEN vil så gerne se jeres tattoo og få lidt idéer

Vil os gerne vide om det gør meget ondt og hvad smerterne bagefter?? Kan man gå normalt, have støvler på med det samme?? osv.. ALT hvad I kan fortælle er værd at vide tak

KRAM

Jeg har tatoveringer flere steder på kroppen, og jeg vil sige at fødderne er det VÆRSTE sted overhovedet, af dem jeg har fået lavet... Jeg fik lavet den første af to omgange, fordi han først tegnede den op, og efterfølgende lagde farve i... Og da han skulle lægge farve i, havde jeg badet foden i EMLA-creme, for kunne simpelthen ik holde det ud!!griner..

Jeg fik lavet den med farverne om sommeren og kunne kun gå i sandaler, fordi den hævede op, men tog en tynd strømpe på, for der ikke skulle komme for meget støv osv i, så jeg var skide smart!!               Den anden havde jeg ik rigtigt problemer med og kunne godt ha sko på med det samme...

Den med farver fortsætter i samme stil et stykke op over anklen og den anden med fiskebenene har jeg overvejet at få lavet noget ekstra på, ved bare ik lige hvad.. den er bare lidt for kedelig, sy's jeg!

Stine 32+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

Ranarupta

Jeg har også en på klumpfoden... Og den gjorde simpelthen så nuller-naller, hvilket overraskede mig meget, da jeg har en rimelig høj smertetærskel...
Men det gjorde så ondt, at jeg blev nødt til at fokusere på noget andet... (Jeg kan oplyse, at der er 31 meget små knapper på Tatto-Liz' fax/printer.)

Jeg fik af flere forskellige tatovører at vide, at jeg ikke måtte have sko og strømper på den første uge... Det skulle have luft til at hele... Og samtidigt skulle der meget ofte creme på...

Men det lyder på de andre herinde, at det vist var helt fint med sko...

(Min tatovering har den betydning for mig, at den repræsenterer livets gang...
Knopperne er de liv, der kommer til - vi var igang med Projekt Baby dér.
Blomsterne er livene, der er "igang".
De faldne blade er dem, vi må sige farvel til. Bl.a. min elskede mormor...) 

Anmeld

13. marts 2010

Ranarupta

Tilmeldt skriver:

Jeg har tatoveringer flere steder på kroppen, og jeg vil sige at fødderne er det VÆRSTE sted overhovedet, af dem jeg har fået lavet... Jeg fik lavet den første af to omgange, fordi han først tegnede den op, og efterfølgende lagde farve i... Og da han skulle lægge farve i, havde jeg badet foden i EMLA-creme, for kunne simpelthen ik holde det ud!!griner..

Jeg fik lavet den med farverne om sommeren og kunne kun gå i sandaler, fordi den hævede op, men tog en tynd strømpe på, for der ikke skulle komme for meget støv osv i, så jeg var skide smart!!               Den anden havde jeg ik rigtigt problemer med og kunne godt ha sko på med det samme...

Den med farver fortsætter i samme stil et stykke op over anklen og d en anden med fiskebenene har jeg overvejet at få lavet noget ekstra på, ved bare ik lige hvad.. den er bare lidt for kedelig, sy's jeg!

Stine 32+3

Øj, jeg synes, at dine fiskeben er ekstremt fede!!

Anmeld

13. marts 2010

Sofiedk

Her er min tattoo på foden, godt nok lettere tør på foden, man skal virkelig huske at smøre den ind i creme for at blive ved med at holde på farven.

Fik først lavet den sort/hvide og et års tid efter alle blomster og farver og jeg synes det gjorde MONSTER ondt, men ikke så det ikke var til at holde ud, men er du gal en klumpfod jeg havde bagefter. Fik lavet på et af vores besøg i Spanien og måtte gå på strømpefødder i lufthavnen på vej hjem

Anmeld

14. marts 2010

Nanna1985

Hvor er de utrolige flotte alle sammen på hver sin måde 

Det er nemlig meget forskelligt fra person til person ang. smerte og jeg har en MEGET høj smertetærskel, MEN jeg må da indrømme at jeg, er da meget nevøs for smerten  Min mand har en på under armen og han synes ikke det gjorde ret ondt.. Igen det er jo os et helt andet sted end foden..

Er meget SPÆNDT & MEGET NEVØS

Anmeld

14. marts 2010

skoust

altså jeg har 4 tatoveringer.

1 på foden hvor der står oliver.. synes ikke det var den værste..

2 så har jeg 9 stjerner på maven der går fra brystet og ned til lysken..

3  så har jeg 3 stjerner på håndledet

4 så har jeg 2 sammenhængende hjerter i nakken med et lyserødt og et lyse blåt (for mig og oliver)

Anmeld

15. marts 2010

Pia.

Jamen sådan en har jeg jo også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.