Hej 
Lækkert med sådan en debat - er stor tilhænger af tattoos jeg selv
Jeg ved ikk om jeg vil være den rigtige og spørge ang smerten, da ingen af mine 8 tattoos har gjort ondt.. Jeg har et tegn på hver fod, (kinesíske tegn for mor og datter) men som sagt ingen smerte.
Jeg har dog hørt (efter og ha været i mange snakke om tattoos osv) at smerten er forskellig, MEGET forskellig fra person til person! Jeg synes feks ikk min ene tattoo som tog 5 kvarter og lave gjorde ondt, men min veninde fik lavet en bagefter der tog 4-5 min og hun tudede.... såå... ja?!
Dog er jeg ved og dø om bare tanken om og sku ha taget en blodprøve.. 
Ang slidtage osv med sko og strømper. Det er igen invividuelt..
Jeg ku sagtens ha sko og strømer på med det samme.
Og jeg synes stadig mine er flotte (efter 5 år nu).
Men hver person er jo ikk ens, måske er din hud på foden mere tør end min, og derved er foden et dumt sted for dig... måske tager du ikk ligeså godt mod farven på foden osv osv.. nogle steder på kroppen tager jo også bedre mod sol end andre steder... så sådan er det jo self også med tattoos.
Men jeg ved fra da jeg forhørte mig hos en tattoovør at en farvet (altså mere end sort) tattoo på foden som regel falmede hurtigere... Men de fleste giver så en farvegaranti, at man kan få den tegnet op igen indenfor 3 måneder tror jeg det er , hvis farven er meget falmet allerede. Nogen gange skal de bare ha en gang mere for farven binder.
Håber nogen af svarene ku hjælpe 
Og li til sidst: vælg dit motiv med omhu.. det er mit bedste råd. Hver og en af mine tatts er valgt udfra noget personligt, ikke blot udpeget i en bog fordi "den var pæn"... tror, uden og sku sige det 100 %, at dem der fortryder en tattooveringen, er dem der ikk har gennemtænkt det nok.
Good Luck - glæder mig til og se billeder herinde af den 
Anmeld