Jer med tattoo på foden.. kom hid tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Nanna1985

Pia. skriver:

Jamen sådan en har jeg jo også...

Den er os rigtig lille og sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Jeg har også en på klumpfoden... Og den gjorde simpelthen så nuller-naller, hvilket overraskede mig meget, da jeg har en rimelig høj smertetærskel...
Men det gjorde så ondt, at jeg blev nødt til at fokusere på noget andet... (Jeg kan oplyse, at der er 31 meget små knapper på Tatto-Liz' fax/printer.)

Jeg fik af flere forskellige tatovører at vide, at jeg ikke måtte have sko og strømper på den første uge... Det skulle have luft til at hele... Og samtidigt skulle der meget ofte creme på...

Men det lyder på de andre herinde, at det vist var helt fint med sko...

(Min tatovering har den betydning for mig, at den repræsenterer livets gang...
Knopperne er de liv, der kommer til - vi var igang med Projekt Baby dér.
Blomsterne er livene, der er "igang".
De faldne blade er dem, vi må sige farvel til. Bl.a. min elskede mormor...) 

Nøj hvor er den bare FLOOOT.... Wauuu... Har du slet ikke et billede tættere på... ?

Forresten søde Karina, har jeg IKKE glemt dig med det tøj... Men den ene dag tager bare den anden og jeg er ved at få sat nyt køkken op !!! Arrr, det sviner og roder helt vildt skulle jeg lige hilse at sige, men bare så du ved jeg ikke har glemt dig...

Anmeld

15. marts 2010

Heidi.

Tullen85 skriver:

Kan ikke rigtig fortælle dig om det gør ondt eller ej, for det er meeeeget forskelligt fra person til person, personligt synes jeg slet ikke det var slemt på foden, selvfølgelig gør det lidt ondt men faktisk det sted af mine der gjorde mindst ondt (lige undtagen den jeg har på indersiden af foden, men den lavede jeg også selv så nok derfor :-D)

Synes heller ikke der var nogen særlige smerter efterfølgende, men det klør som bare F*****, og især på foden fordi man hele tiden bevæger den, eller har sko og sokker på... :-D

Hold K... hvor er det flot...

Anmeld

15. marts 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

Nøj hvor er den bare FLOOOT.... Wauuu... Har du slet ikke et billede tættere på... ?

Forresten søde Karina, har jeg IKKE glemt dig med det tøj... Men den ene dag tager bare den anden og jeg er ved at få sat nyt køkken op !!! Arrr, det sviner og roder helt vildt skulle jeg lige hilse at sige, men bare så du ved jeg ikke har glemt dig...

Jo, jeg har et fra samme dag, hvor den blev lavet - så foden er godt hævet og beskidt af overskudsfarve...

Jamen altså Pia, jeg kender godt det dér med at dagene bare glider over i hinanden... Og hvor lækkert med nyt køkken!! Smider du billeder op, når det er klart?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

Camilla Jensen

Jeg syntes heller ikke det gjorde ondt og få lavet en på foden, havde faktisk troet det ville gøre mere ondt da det jo er et sted hvor der ikke er så meget fedt men det var til at overleve med.

Billedet er taget 2 timer efter den er lavet så den er meget rød og en masse overskydende farve, men er dog ikke tilfreds med den. Skal bare tage mig sammen til at få den lavet om, syntes det er for enkel især nu efter 3 år.. Vil gerne have lavet nogle blomster og en frø som skygger, men den dag kommer nok engang

Anmeld

14. juli 2010

katti24

tager lige denne op igen

Jeg ville bare høre dem der har tattoos på anklen, der hvor sokken sidder. Mister man ikke hurtigere farven der?

Har ikke selv tattoos men overvejer en, er bare bekymret for om sokken kan have en effekt på tattooen hehe

Anmeld

14. juli 2010

Ploffer

Jeg fik lavet 4 stjerner på anklen for et par måneder siden.... ( kan ikke finde ud af at sætte billeder ind &nbsp og jeg rullede bare min sok ned så den sad lige under tatoveringen  så blev den ikke ødelagt og sokken kunne ikke sidde fast i såret ...

Og forresten synes jeg ikke det var det værste sted at blive tudset.... har 5 tatoveringer og overarmen og lænden er absolut det værste sted for mig 

Anmeld

14. juli 2010

Becks

Jeg har denne

Den er helt ny på billedet, og ser derfor lidt underlig ud!

Anmeld

14. juli 2010

katti24

tænkte mere med tiden. om sokken slider på den, vil nemlig gerne ha en fra foden og op af anklen

Anmeld

14. juli 2010

Ploffer

sokken burde ikke kunne slide på den som sådan når den er helet... så er der blevet dannet et lag hud udover tudsen... så det burde ikke have nogen betydning.... jeg har også en tuds på hvert skulderblad der hvor bh stroppen sidder, og de har ikke taget skade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.