Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Ej for guds skyld ikke med Ø... Vi havde en i paralel klassen der hed det og hun blov mobbet for vildt... Nønne hun kan stønne, hun er bare en luder... Sådan råbte de efter hende... Så synd!!!
Ej for guds skyld ikke med Ø... Vi havde en i paralel klassen der hed det og hun blov mobbet for vildt... Nønne hun kan stønne, hun er bare en luder... Sådan råbte de efter hende... Så synd!!!
Ha ha... jamen så er det jo godt det blev med Y
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heise skriver: åh, hun er dejlig og nynne er da perfekt til hende heise
åh, hun er dejlig
og nynne er da perfekt til hende
heise
Tak Ja hun er lige som jeg forestillede mig en Nynne ville være Smuk og charmerende - men også en pige med et skønt temperament... hun bliver lige så fræk som sin storebror Så navnet passer perfekt til hende... vi ville ikke have et lille putte nutte prinsesse pige navn - det skulel være et navn der passede til en fræk lille charmerende pige
Bavianis skriver: Ja vildt stenet at den pludselig dukkede op igen, haha! Men det bevirkede jo så at vi fik skønne billeder af Nynne - hun er vel nok lækker
Ja vildt stenet at den pludselig dukkede op igen, haha!
Men det bevirkede jo så at vi fik skønne billeder af Nynne - hun er vel nok lækker
Tak hvor er du sød
Anne85 skriver: Ha ha... jamen så er det jo godt det blev med Y
Skønt gladt navn!!!!
Anne85 skriver: Hej skønne piger!Vi går og leger lidt med hvad lillesøster skal hedde... Jeg har tusind forslag, men min mand har kun et.... Men det han bedst kan lide af mine forslag er Nynne! Hvad synes I om det navn?? Min mor siger, at det så skal staves med ø... HmmVores søn hedder Kristian
Hej skønne piger!Vi går og leger lidt med hvad lillesøster skal hedde... Jeg har tusind forslag, men min mand har kun et.... Men det han bedst kan lide af mine forslag er Nynne! Hvad synes I om det navn?? Min mor siger, at det så skal staves med ø... HmmVores søn hedder Kristian
Nynne virker meget mere feminint. Tænker på tønde hvis det er med Ø.
Hvorfor siger din mor det skal staves med ø? Det har jeg da aldrig nogle sinde set. Hun må da også have hørt om alle Nynne bøgerne og serien osv.
Nej, hvis I vælger det navn så synes jeg da det skal være med Y
tinasmor skriver: Hvorfor siger din mor det skal staves med ø? Det har jeg da aldrig nogle sinde set. Hun må da også have hørt om alle Nynne bøgerne og serien osv. Nej, hvis I vælger det navn så synes jeg da det skal være med Y
Fordi hun har en kusine der hedder det med Ø
Kristina V skriver:Jeg synes det skal være med y
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128