Nynne - Nønne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal lillesøster hedde? :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.003 visninger
49 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Anne85

Hej skønne piger!

Vi går og leger lidt med hvad lillesøster skal hedde... Jeg har tusind forslag, men min mand har kun et....
Men det han bedst kan lide af mine forslag er Nynne! Hvad synes I om det navn?? Min mor siger, at det så skal staves med ø... Hmm
Vores søn hedder Kristian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Loa

100 % på Nynne

Kunne måske skyldes jeg er den eneste der har stemt indtil videre..... Syntes Nynne er sødt, men det er synd hvis det bliver stavet med ø... Det er slet ikke mig i hvert fald......

Anmeld

12. marts 2010

LauraLW

Har godt nok aldrig hørt om nønne.... så jeg stemmer klart på nynne :-)

Laura

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

Min mands kusine hedder Nynne og det er bare rigtig godt til hende, sød pige - sødt navn

Knus Tanja som også er i dilemma

Anmeld

12. marts 2010

Malene76

Nynne med Y helt klart.. Det med navne er nu svært.....og sjovt.  Håber I finder et I begge er vilde med.

MVH Malene

Anmeld

12. marts 2010

Anne85

Nej vel... Historien bag er, at min Mors moster hedder det... Hun er døbt Nynne men blev altid spurgt om det skulle staves med ø så derfor ændrede hun det til Nønne Meeeen det er også 50-60 år siden... Meget har jo ændret sig Personligt kender jeg ikke andre der hedder det hverken med ø eller y

p.s.... Det er også tilladt at skrive hvis man sket ikke er til navnet... Jeg går stadig selv lige og smager på det

Anmeld

12. marts 2010

CamillaT89

Enige med de andre. Nynne.

Anmeld

12. marts 2010

Anne85

Tanja78 skriver:

Min mands kusine hedder Nynne og det er bare rigtig godt til hende, sød pige - sødt navn

Knus Tanja som også er i dilemma

Ved I hvad det bliver?

Anmeld

12. marts 2010

Anne85

Malene76 skriver:

Nynne med Y helt klart.. Det med navne er nu svært.....og sjovt.  Håber I finder et I begge er vilde med.

MVH Malene

Ja det kan være lidt en udfordring det med at finde et navn man begge er vild med.
Sidst gang var vi også dybt uenige... Men han endte med at blive opkaldt Kristian efter min mands afdøde morfar... Og nu
synes man jo slet ikke Han kan hedde andet

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

Anne85 skriver:

Ved I hvad det bliver?

Nej  vi ved det ikke, vil hellere ikke vide det denne gang - vi vidste det sidste gang  - så nu vil jeg prøve, hvordan det er at ligge der og få af vide - det blev en ......  (baby forhåbentlig)

Vi var egentlig ret enige sidst, hun hedder Olivia Lilje...

Men denne gang er det lidt sværere især når man både skal forholde sig til drenge- og pigenavne... Og man vil jo så gerne finde et navn, som man håber ungen bliver glad for

Ellers må vi jo rafle om dem vi har til sidst

Er der slet ikke andre navne din mand/kæreste kan lide?

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.