Nynne - Nønne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Nemesis

Jeg har jo en helt igennem super lækker niece der hedder Nynne 

Dejligt navn, så det har jeg da stemt på.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

-Sigrid-

Ville bare lige påpege at den her statestik ikke kan bruges til gevaldelig meget - 81+ 2 + 18 = 101... Eller hvad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

K&S

Hejsa

Jeg bryder mig ikke om navnet, men synes bestemt det skal staves NYNNE  

Anmeld

25. februar 2011

Nynne88

KUN Nynne med Y  Det hedder jeg jo selv.

Anmeld

26. februar 2011

Ellim

Loa skriver:

100 % på Nynne

Kunne måske skyldes jeg er den eneste der har stemt indtil videre..... Syntes Nynne er sødt, men det er synd hvis det bliver stavet med ø... Det er slet ikke mig i hvert fald......

Lige mine ord

Anmeld

26. februar 2011

Anne85

Hi hi... gad vide hvorfor denne tråd pludselig blev hevet op igen - den er et år gammel

Men kan da fortælle at jeg nu har den lækreste lille pige på 7 mdr der hedder Nynne med Y og vi ELSKER navnet - hun kunne ikke have heddet andet

Og så lige lidt billedspam af hvodan man ser ud når man hedder Nynne /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2011

SiLiMiMa

Anne85 skriver:

Hi hi... gad vide hvorfor denne tråd pludselig blev hevet op igen - den er et år gammel

Men kan da fortælle at jeg nu har den lækreste lille pige på 7 mdr der hedder Nynne med Y og vi ELSKER navnet - hun kunne ikke have heddet andet

Og så lige lidt billedspam af hvodan man ser ud når man hedder Nynne /p>

åh, hun er dejlig

og nynne er da perfekt til hende

heise

Anmeld

26. februar 2011

Bavianis

Ja vildt stenet at den pludselig dukkede op igen, haha!

Men det bevirkede jo så at vi fik skønne billeder af Nynne - hun er vel nok lækker

Anmeld

26. februar 2011

Pigent

Hej skønne piger!

Vi går og leger lidt med hvad lillesøster skal hedde... Jeg har tusind forslag, men min mand har kun et....
Men det han bedst kan lide af mine forslag er Nynne! Hvad synes I om det navn?? Min mor siger, at det så skal staves med ø... Hmm
Vores søn hedder Kristian

Hvor er hun sød(: 

Anmeld

26. februar 2011

ønskebørn74

Anne85 skriver:

Hej skønne piger!

Vi går og leger lidt med hvad lillesøster skal hedde... Jeg har tusind forslag, men min mand har kun et....
Men det han bedst kan lide af mine forslag er Nynne! Hvad synes I om det navn?? Min mor siger, at det så skal staves med ø... Hmm
Vores søn hedder Kristian

Ej for guds skyld ikke med Ø... Vi havde en i paralel klassen der hed det og hun blov mobbet for vildt... Nønne hun kan stønne, hun er bare en luder... Sådan råbte de efter hende... Så synd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.