Nynne - Nønne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Malene76

Anne85 skriver:

Ja det kan være lidt en udfordring det med at finde et navn man begge er vild med.
Sidst gang var vi også dybt uenige... Men han endte med at blive opkaldt Kristian efter min mands afdøde morfar... Og nu
synes man jo slet ikke Han kan hedde andet

Nej sådan er det jo, når barnet har heddet nanet et stykke tid, så kan de ikke hedde andet. Kan huske for 5 år siden da min veninde fik sin datter døbt Mikkeline, det var gæsterne til dåber bestemt ikke begejstret for og det lagde de ikke ligefrem skjul på. Det betød faktisk at der gik et stykke tid inden min veninde kunne sige navnet for folk uden at tænke på hvad de tænkte om det. Nu kan hun jo overhovedet ikke hedde andet, selv de største skeptikere til dåben synes navnet er fantastisk.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

LinLin

Jeg kan ikke selv lide navnet, men vil ikke stemme at hun skal hedde noget andet, for det er kun op til Jer! Men synes det er pænest med Y - ligesom at nynne

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes navnet Nynne (med Y vel at mærke) lyder sødt, men jeg ville personligt aldrig selv døbe mine egne piger navnet. Heldigvis er vi jo så forskellige, og gud ske lov for det da

Såfremt I vælger at kalde den lille ny for Nynne, stemmer jeg klart for Y

Anmeld

12. marts 2010

Lady Marion <3

Helt sikkert Nynne   Vildt sødt navn .

Anmeld

12. marts 2010

Risen

synes det er et lækkert navn og har selv en veninde der hedder det! Og det staves nynne.. har aldrig hørt nønne.. 

Anmeld

12. marts 2010

karina1980

helt klart y-version, synes det er et sødt navn

Anmeld

12. marts 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Jeg synes navnet Nynne (med Y vel at mærke) lyder sødt, men jeg ville personligt aldrig selv døbe mine egne piger navnet. Heldigvis er vi jo så forskellige, og gud ske lov for det da

Såfremt I vælger at kalde den lille ny for Nynne, stemmer jeg klart for Y

Jeg er helt vild med navnet, men kan ike finde ud af om det er for "specielt".. godt man har tre måneder endnu til at gå og smage lidt på navnet

faktisk er Mathilde et af mine absolut farvorit navne... Men jeg kan ikke helt lokke manden til det! Og det eneste navn han har på sin liste er Frederikke.. Er det ikke det dine børn hedder??

Anmeld

12. marts 2010

BinaMor

ikke med ø! det lyder altså lidt som en nøn-nøn bil..

men med y er det kanon

Anmeld

12. marts 2010

nynne-l

Helt sikkert Nynne det er et dejligt navn

Anmeld

12. marts 2010

Anne85

nynne-l skriver:

Helt sikkert Nynne det er et dejligt navn

Gad vide hvorfor du kan lide det?
er du nogensinde ude for at folk ikke ved hvordan det skal staves?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.