Nynne - Nønne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

nynne-l

Anne85 skriver:

Gad vide hvorfor du kan lide det?
er du nogensinde ude for at folk ikke ved hvordan det skal staves?

hehe nej det har jeg ikke prøvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Chalala85

Loa skriver:

100 % på Nynne

Kunne måske skyldes jeg er den eneste der har stemt indtil videre..... Syntes Nynne er sødt, men det er synd hvis det bliver stavet med ø... Det er slet ikke mig i hvert fald......

Jeg kunne ikke være mere enig

Anmeld

12. marts 2010

JustAnotherName

Hvis navnet skal være Nynne, så synes jeg bestemt det ser pænest ud med Y

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Jeg er helt vild med navnet, men kan ike finde ud af om det er for "specielt".. godt man har tre måneder endnu til at gå og smage lidt på navnet

faktisk er Mathilde et af mine absolut farvorit navne... Men jeg kan ikke helt lokke manden til det! Og det eneste navn han har på sin liste er Frederikke.. Er det ikke det dine børn hedder??

Jeg synes bestemt ikke at Nynne er for specielt - det er da meget sødt, men må indrømme jeg aldrig har set at det kan staves med Ø

Armen jeg er jo også selv helt forelsket i navnet Mathilde

Vores kommende pige skal hedde Frederikke.... Det var manden valg, da jeg bestemte at Mathilde skulle døbes Mathilde

Hvad med et navn som Josefine eller Alberte?

Får jeg tvillinger i min 3 og sidste graviditet, er det uden tvivl NAVNENE! De er så fine synes jeg

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Nynne

Om det er med y eller ø - det bliver sagt på samme måde synes jeg, men ser langt pænere ud når det staves Nynne...

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

Anne85 skriver:

Hej skønne piger!

Vi går og leger lidt med hvad lillesøster skal hedde... Jeg har tusind forslag, men min mand har kun et....
Men det han bedst kan lide af mine forslag er Nynne! Hvad synes I om det navn?? Min mor siger, at det så skal staves med ø... Hmm
Vores søn hedder Kristian

Jeg har stemt på Nynne Jeg synes at det er et sødt navn, men ville aldrig selv vælge det...men det passer godt til Kristian

Anmeld

25. februar 2011

christa1982

Hvis jeg får en datter, skal hun næsten 100 % hedde Nynne, synes det er et super sødt navn ..... og det skal helt klart staves med Y (bryder mig bestemt ikke om det med "Ø" ) ...

knus herfra

Anmeld

25. februar 2011

Mormilla

Jeg vil vælge nynne. Synes at det er et meget smukt navn

Anmeld

25. februar 2011

BellaCiinea

Hellere Mathilde end Nynne

Anmeld

25. februar 2011

Frk.S

Personligt er jeg ikke så vild med navnet, men hvis i kan lide det, skal i da vælge det. I så fald synes jeg det er pænest med y.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.