Maise skriver:
JA vi ventede også et par måneder inden vi kunne komme til samtale på fertillitetsklinikken. Jeg forsøgte at holde fokus på at jeg i mellem tiden skulle blive mega sund og så jeg trænede og spise meget sundt i de par måneder. Jeg fik konstateret PCOS på klinikken og skulle have været insimineret med hormonbehandling, men da jeg skulle igang med hormonbehandlingen og ventede på mens. kom den aldrig. var blevet gravid af mig selv efter 10 kg vægttab og sund kost. Så kan bare anbefale masser af motion og PCO kost, det fik min krop i form til at kunne blive gravid. Vi havde da forsøgt i 2,5 år.
Så op med humøret og find et fokus ind til i skal til samtale, tro mig det virker.
og så lige en krammer til dig også
Kender følelsene - puha.
Jeg har de sidste fem uger trænet og lagt kosten om. Om det er PCO-kost er jeg ikke sikker på, men det kan jeg jo finde ud af.. For ja, nu skal det være!! Jeg har ikke PCO, ingen af os fejler noget som helst.. Vi er uforklarligt barnløse... Nogle gange tænler jeg "havde jeg bare haft PCO, så vidste vi, hvad problemet var".. Men det ønsker jeg jo alligevel ikke...
Jeg ar valgt at jeg ikke skal på nogen testliste herinde mere, jeg skal ikke lede efter symptomer hos mig selv, jeg skal træne (hvilket jeg er blevet lidt afhængig af), og så skal jeg spise sundt, og have det godt.. Og det skal manden selvfølgelig også, på den mpde han nu har lyst til at gøre det..
Nu stresser vi af, og venter og ser hvad der sker. Men jeg ringer til den anden klinik i morgen, bare for at se, hvor lang deres venteliste er... Man kunne jo håbe 
Weekenden har givet mig modet lidt tilbage. Og lysten til at gå ned i gear. Føles nu meget godt.
Det skal nok lykkes. Jeg VED det
Og Jeres eksempel er jo et dejligt et af slagsen! 
Anmeld