Ulidelig ventetid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

hej søde

kæmpe

ring du bare til brædstrup mandag

fra jeg fik sent hendvisning gik der 12 dage så var jeg til samtale

det går hurtigt i brædstrup, og de er super søde

der er både mænd og kvinder

knuz

Jeg ringer i morgen! Vil gøre alt for at komme før igang!

Jeg er faktisk ligeglad med om det er mænd eller kvinder.. Det har jeg ikke noget problem med.. Jeg valgte kun på grund af at det var tæt på. Tilfældigvis var det den kvindelige.

Jeg ved bare ikke, hvad jeg gør, hvis jeg skal "flyttes" til Brædstrup. Hvem skal sende min henvisning derhen??

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Maise

Vi er nu kommet videre i systemet... Men vi skal vente.. LÆNGE!

Vi kan først komme til første samtale 18. maj om eftermiddagen... Jeg kan slet ikke bære det lige nu, og sidder bare og græder... Det virker fuldstændig uoverskueligt, at skulle vente mere end 2 måneder på overhovedet at skulle til samtale... Når man endelig har taget beslutningen, så må der hjertens gerne ske noget.. Åh, jeg føler mig knust!

Mister troen dag for dag.. Mon det nogensinde lykkes?

JA vi ventede også et par måneder inden vi kunne komme til samtale på fertillitetsklinikken. Jeg forsøgte at holde fokus på at jeg i mellem tiden skulle blive mega sund og så jeg trænede og spise meget sundt i de par måneder. Jeg fik konstateret PCOS på klinikken og skulle have været insimineret med hormonbehandling, men da jeg skulle igang med hormonbehandlingen og ventede på mens. kom den aldrig. var blevet gravid af mig selv efter 10 kg vægttab og sund kost. Så kan bare anbefale masser af motion og PCO kost, det fik min krop i form til at kunne blive gravid. Vi havde da forsøgt i 2,5 år.

Så op med humøret og find et fokus ind til i skal til samtale, tro mig det virker. og så lige en krammer til dig ogsåKender følelsene - puha.

Anmeld

14. marts 2010

otlitrom

Maise skriver:

JA vi ventede også et par måneder inden vi kunne komme til samtale på fertillitetsklinikken. Jeg forsøgte at holde fokus på at jeg i mellem tiden skulle blive mega sund og så jeg trænede og spise meget sundt i de par måneder. Jeg fik konstateret PCOS på klinikken og skulle have været insimineret med hormonbehandling, men da jeg skulle igang med hormonbehandlingen og ventede på mens. kom den aldrig. var blevet gravid af mig selv efter 10 kg vægttab og sund kost. Så kan bare anbefale masser af motion og PCO kost, det fik min krop i form til at kunne blive gravid. Vi havde da forsøgt i 2,5 år.

Så op med humøret og find et fokus ind til i skal til samtale, tro mig det virker. og så lige en krammer til dig ogsåKender følelsene - puha.

Jeg har de sidste fem uger trænet og lagt kosten om. Om det er PCO-kost er jeg ikke sikker på, men det kan jeg jo finde ud af.. For ja, nu skal det være!! Jeg har ikke PCO, ingen af os fejler noget som helst.. Vi er uforklarligt barnløse... Nogle gange tænler jeg "havde jeg bare haft PCO, så vidste vi, hvad problemet var".. Men det ønsker jeg jo alligevel ikke...

Jeg ar valgt at jeg ikke skal på nogen testliste herinde mere, jeg skal ikke lede efter symptomer hos mig selv, jeg skal træne (hvilket jeg er blevet lidt afhængig af), og så skal jeg spise sundt, og have det godt.. Og det skal manden selvfølgelig også, på den mpde han nu har lyst til at gøre det..

Nu stresser vi af, og venter og ser hvad der sker. Men jeg ringer til den anden klinik i morgen, bare for at se, hvor lang deres venteliste er... Man kunne jo håbe

Weekenden har givet mig modet lidt tilbage. Og lysten til at gå ned i gear. Føles nu meget godt.

Det skal nok lykkes. Jeg VED det Og Jeres eksempel er jo et dejligt et af slagsen!

Anmeld

14. marts 2010

Maise

kitty skriver:

Jeg har de sidste fem uger trænet og lagt kosten om. Om det er PCO-kost er jeg ikke sikker på, men det kan jeg jo finde ud af.. For ja, nu skal det være!! Jeg har ikke PCO, ingen af os fejler noget som helst.. Vi er uforklarligt barnløse... Nogle gange tænler jeg "havde jeg bare haft PCO, så vidste vi, hvad problemet var".. Men det ønsker jeg jo alligevel ikke...

Jeg ar valgt at jeg ikke skal på nogen testliste herinde mere, jeg skal ikke lede efter symptomer hos mig selv, jeg skal træne (hvilket jeg er blevet lidt afhængig af), og så skal jeg spise sundt, og have det godt.. Og det skal manden selvfølgelig også, på den mpde han nu har lyst til at gøre det..

Nu stresser vi af, og venter og ser hvad der sker. Men jeg ringer til den anden klinik i morgen, bare for at se, hvor lang deres venteliste er... Man kunne jo håbe

Weekenden har givet mig modet lidt tilbage. Og lysten til at gå ned i gear. Føles nu meget godt.

Det skal nok lykkes. Jeg VED det Og Jeres eksempel er jo et dejligt et af slagsen!

Godt at høre at modet er kommet tilbage. For det er en mavepuster at få sadan et brev. Jeg kan fortælle dig at vi har to vennepar der også var uforklarlig barnløse. begge blev insimeneret v. hormonbehandling og begge blev gravide. Den ene i 1 hug og den anden i 3 hug. Så det er gode odds. Fertillilitetsklinikkerne er sindsyg dygtige og de fleste ender ud med at få et barn, selvom vejen kan føles lang.

Godt du gør det med motionen og kosten. Det er jo altid et plus når man forsøger at blive gravid.

Håber du at finde roen indtil i skal til samtale og held og lykke med det.

Anmeld

14. marts 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Jeg ringer i morgen! Vil gøre alt for at komme før igang!

Jeg er faktisk ligeglad med om det er mænd eller kvinder.. Det har jeg ikke noget problem med.. Jeg valgte kun på grund af at det var tæt på. Tilfældigvis var det den kvindelige.

Jeg ved bare ikke, hvad jeg gør, hvis jeg skal "flyttes" til Brædstrup. Hvem skal sende min henvisning derhen??

Kram!

jeg tror bare at brædstrup ringer til hende også sende de dem bare til brædstrup det er ikke noget problem

det kan du bare sige at de skal gøre, fortælle dem når du ringer at du gerne vil op til dem men din henvisning ligger et andet sted så skal brædstrup nok ordne det med at få papierne

Anmeld

14. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

jeg tror bare at brædstrup ringer til hende også sende de dem bare til brædstrup det er ikke noget problem

det kan du bare sige at de skal gøre, fortælle dem når du ringer at du gerne vil op til dem men din henvisning ligger et andet sted så skal brædstrup nok ordne det med at få papierne

Jeg prøver.. Det skader jo ikke at prøve

Er glad for at høre at de er søde derude. Jeg håber det kommer til at gå hurtigt for Jer!!

Anmeld

14. marts 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Jeg prøver.. Det skader jo ikke at prøve

Er glad for at høre at de er søde derude. Jeg håber det kommer til at gå hurtigt for Jer!!

tak søde

det håber jeg virkelig også for jer

men ja prøv bare at ring de er utrolig søde at snakke med

Anmeld

14. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

tak søde

Jeg prøver og ser.. Hvis ikke vi kan skifte, så får jeg et nej.. Og så er vi jo "inde i varmen" et andet sted.. Det skal nok gå det hele

Anmeld

15. marts 2010

benthe :-)

nå søde et er på vej til dig
håber i kan komme til før
benthe

Anmeld

15. marts 2010

otlitrom

kudsk skriver:

tak søde

Jeg fik aldrig ringet idag, men der har været så meget andet.. regner dog med at få taget mig sammen i løbet af de næste dage, så jeg får det gjort.. Det skader jo ikke at prøve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.