kitty skriver:
Jeg skal nok holde ud.. Nu har vi kæmpet så længe.. Så nu må vi bare holde ud og kæmpe videre.. Havde bare ikke lige håbet på at der sku gå et halvt år mere.. Men miraklernes tid er ikke forbi...
Skal på skolen om lidt... Fantastisk.. 
Er da simpelthen nødt til lige og skrive. Det SIDSTE du må gøre er at miste troen!! Men du har jo lov til at reagere på det hele, fordi du føler, at det er totalt uoverskueligt....og føles som om at der er en EVIGHED til 18. maj. Man går rundt og rundt og forstår ikke, hvorfor det for fanden da bare ikke sker? Desværre har ingen svaret på det. Nogle gange giver livet sgu ikke helt mening - men i mellemtiden indtil den lille banker på netop jeres dør, så er du NØDT til at finde kræfter, som holder både håbet og dig selv oppe.
Og jeg ved, at du er TRÆT af at høre det - fordi du ikke føler der sker noget - men du skal tro på, at det også kommer til dig. Nogle gang, når man vil noget SÅ meget, så er det netop, at det ikke lige lykkedes. Det vil også fortsat blive en kamp for jer indtil det lykkedes - og det vil det sørme også blive EFTER det er lykkedes. Livet er sgu nok en stor bekymring og kamp! Ethvert par har sine kampe - nogle har svært ved at få børn, nogle har ingen penge og nogle kan ikke få forholdet til at fungere - nogle oplever utroskab...selvom de har 4 børn...og meget meget mere. Jeg har en veninde som reagerer ligesom dig - men af en anden årsag - hun KAN bare ikke finde en kæreste og hele hendes liv er nu bygget op i desperation for at finde den der skide mand. Igen...ethvert menneske har sine kampe! Tro mig!! For jer - er jeres udfordring at få det her barn! Man kan ikke give slip om tanken...og jeg VED at jeg ville reagere ligesom dig. At opleve sådanne ting i livet er jo nok bare det, som hedder "at leve", du mærker lige nu. Det kan gøre pisse ondt og være uretfærdigt til tider. Og når du en dag, står med lille-prutten i hænderne, så vil det have været alt værd!!
Kan kun sige det, som du er træt af at høre - tro på det - bliv ved med at tro - giv ALDRIG op!! Og husk, at mit mirakel vil ske for dig :-) (apropos en tidligere korrespondance)!! Tør dine tårer væk og op på hesten! Der er KUn en vej, Anna - og det er altså FREM!!!
Pas på dig selv!!
Anmeld