Ulidelig ventetid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Sofiedk

Du kan helt sikkert sagtens ringe til brædstrup og spørge hvor lang ventetid de har på en tid når du kommer med en henvisning fra lægen af, det vil de sagtens kunne oplyse dig ...

Det er godt at høre du har fået troen tilbage og hvad dælen skulle vi dog gøre uden de mænd at græde ud hos og til at holde vores mod oppe i selv de sværeste timer, det er sku ikke så lidt de skal trækkes med, med os skrukke hormonfyldte kvinder

Håber i snyder systemet, nogle skal jo gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Vi er nu kommet videre i systemet... Men vi skal vente.. LÆNGE!

Vi kan først komme til første samtale 18. maj om eftermiddagen... Jeg kan slet ikke bære det lige nu, og sidder bare og græder... Det virker fuldstændig uoverskueligt, at skulle vente mere end 2 måneder på overhovedet at skulle til samtale... Når man endelig har taget beslutningen, så må der hjertens gerne ske noget.. Åh, jeg føler mig knust!

Mister troen dag for dag.. Mon det nogensinde lykkes?

Hej søde, jeg ved precist hvordan du har det... Der gik en del tid ved os også!!! Jeg håber tiden går hurtig og at i kommer godt igang!!!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

13. marts 2010

Chalala85

kitty skriver:

Jeg er ikke i tvivl om at det er kampen værd! Men det gør nu pndt at rende hovedet mod muren alligevel 'Humøret er bedre nu. Nogle tng KAN vi bare ikke bestemme selv. Hvorend vi gerne ville!

Det har du helt ret i. Men dejligt humøret er bedre

Og du ved jo heldigvis du altid kan skrive herinde hvis muren engang imellem er lidt for hård at ramme ind i

Anmeld

13. marts 2010

Trolde_mor

Jeg prøver at ringe til en anden klinik mandag, bare lige for at forhøre mig om deres ventelister.. Men ellers er der jo ikke andet at gøre end at være tålmodig..

Jeg håber vi "vupti" snyder systemet.. Men de næste måneder tror jeg vi skal være kærester i stedet for midt i kampen om baby... Det er ved at være længe siden vi har gjort noget rigtig godt sammen. Så nu tror jeg vi tager på en tur, et eller andet sted hen.. bare en weekend, hvor vi kan være os og forelske os lidt igen!

Stort til dig søde!!

Ja, prøv da det

Ej, det lyder super godt - det med bare at være kærester og tage væk fra det hele og bare nyde hinanden...

Comwell har nogle gode hoteller i landet med wellness hvis du mangler noget inspiration Der vil jeg nemlig tage kæresten med hen på et tidspunkt, og skulle være enormt lækkert har jeg hørt fra flere

Stort knus tilbage til dig smukke

Anmeld

13. marts 2010

otlitrom

Maja84 skriver:

18 maj, det må da være en fejl

det kan da ikke passe i skal vente SÅ længe, føler virkelig med jer

kan i ikke blive skrevet på afbudsliste eller sådan noget

sender stort kram

Tror ikke det er en fejl.. Tror rent faktisk at hun har så mange på venteliste. Måske fordi hun er kvinde.. Jeg ved det ikke...

Men jeg ringer til en anden klinik mandag, for at høre, hvordan det ville se ud for os, hvs vi skiftede derover...

Ellers venter vi. Nu har vi kæmpet i 24 mdr.. Så må de næste to jo bare lægges til... Selvom det er lidt svært at acceptere!

Anmeld

13. marts 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

Du kan helt sikkert sagtens ringe til brædstrup og spørge hvor lang ventetid de har på en tid når du kommer med en henvisning fra lægen af, det vil de sagtens kunne oplyse dig ...

Det er godt at høre du har fået troen tilbage og hvad dælen skulle vi dog gøre uden de mænd at græde ud hos og til at holde vores mod oppe i selv de sværeste timer, det er sku ikke så lidt de skal trækkes med, med os skrukke hormonfyldte kvinder

Håber i snyder systemet, nogle skal jo gøre det

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skulle gøre uden ham. -Og det er jo sådan set godt nok, for der skal som oftest to til at lave børn

Han er en stor støtte, og det er utroligt som han kan være "sej" og hjælpsom.. Men nogel gange ville jeg gerne pille facaden lidt i stykker, og se, hvad manden af få ord egetnlig føler inderst inde..

Jeg ringer til Brædstrup mandag og hører.. Og så tager vi den derfra. Men skal vi vente, så er det det vi gør.. Den er jo ikke så meget længere...

Håbet er ikke ude endnu...

Anmeld

13. marts 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Det har du helt ret i. Men dejligt humøret er bedre

Og du ved jo heldigvis du altid kan skrive herinde hvis muren engang imellem er lidt for hård at ramme ind i

Ja! Og det betyder ubeskriveligt meget, at der er piger herinde, der ved hvilke følelser man går igennem, og hvilke beslutninger der er svære.

Jeg elsker simpelthen den her behandlings-gruppe! Det er mit fri-rum.. Og mandens! Han synes nok det er dejligt at det ikke altid er ham der skal lægge øre til

Anmeld

13. marts 2010

otlitrom

Senia skriver:

Ja, prøv da det

Ej, det lyder super godt - det med bare at være kærester og tage væk fra det hele og bare nyde hinanden...

Comwell har nogle gode hoteller i landet med wellness hvis du mangler noget inspiration Der vil jeg nemlig tage kæresten med hen på et tidspunkt, og skulle være enormt lækkert har jeg hørt fra flere

Stort knus tilbage til dig smukke

Vi finder på noget.. Væk skal vi i hvert fald.. Om ikke andet, så for en stund.

Vi holder afslapningsweekend nu, med film og gåtur.. Dejligt! Det er man nød til engang imellem, så man ikke glemmer hinanden!

Anmeld

13. marts 2010

Chalala85

kitty skriver:

Ja! Og det betyder ubeskriveligt meget, at der er piger herinde, der ved hvilke følelser man går igennem, og hvilke beslutninger der er svære.

Jeg elsker simpelthen den her behandlings-gruppe! Det er mit fri-rum.. Og mandens! Han synes nok det er dejligt at det ikke altid er ham der skal lægge øre til

Ja det er klart. Det er jo hårdt for jer begge, kvinder har bare et andet behov for at snakke om tingene end mange mænd har

Anmeld

14. marts 2010

håber snart det er os

hej søde

kæmpe

ring du bare til brædstrup mandag

fra jeg fik sent hendvisning gik der 12 dage så var jeg til samtale

det går hurtigt i brædstrup, og de er super søde

der er både mænd og kvinder

knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.