Ulidelig ventetid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.852 visninger
49 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

otlitrom

Vi er nu kommet videre i systemet... Men vi skal vente.. LÆNGE!

Vi kan først komme til første samtale 18. maj om eftermiddagen... Jeg kan slet ikke bære det lige nu, og sidder bare og græder... Det virker fuldstændig uoverskueligt, at skulle vente mere end 2 måneder på overhovedet at skulle til samtale... Når man endelig har taget beslutningen, så må der hjertens gerne ske noget.. Åh, jeg føler mig knust!

Mister troen dag for dag.. Mon det nogensinde lykkes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

lisbethita

Var lige ved at skrive til dig.... PIS...har lige fået gæster...

Skriver lige til dig asap!!!! Hold ud, søde!!

Anmeld

12. marts 2010

Risen

Øv hvor er det bare synd! Det er sku lang tid at vente på noget man så brændende ønsker! Hvorfor om så lang tid ? Er de total booket eller ? ..  kæmpe knus herfra!

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

Risen skriver:

Øv hvor er det bare synd! Det er sku lang tid at vente på noget man så brændende ønsker! Hvorfor om så lang tid ? Er de total booket eller ? ..  kæmpe knus herfra!

Ja, der er først en tid den dag.. Og jeg fik bare en mavepuster, så jeg ku ikke lige mande mig op til at spørge, hvorfor der sku gå så længe..

Datoen passer lige med 1. mensdag i den cyklus, så man kunne håbe på at komme hurtigt igang derfra. MEN, hvis de skal tage alle vores hormonprøver og sædprøver om igen, så kommer vi først igang i juli/august sikkert...

Øv siger jeg bare. ØV ØV ØV!!

Anmeld

12. marts 2010

businesstigger

Åh nej da.

Det lyder da også urimelig langt ude i fremtiden bare for en samtale! Jeg har ikke selv prøvet det så jeg aner ikke hvad den almene ventetid er men 2 måneder er længe at vente.

Er der andre behandlingssteder I kan vælge som måske har tid før?

Anmeld

12. marts 2010

Maria.

Kan godt huske det! Vi skulle også vente næsten 3 måneder på at komme til samtale på fertilitetsklinikken.. Når det så er sagt vil jeg lige sige at  når man først har været til den første samtale går det hurtigt! Eller det synes jeg i hvert fald.. Jeg har PCOS og fra jeg startede på klinikken til jeg var gravid gik 4 måneder! Jeg blev gravid ved hormon-behandling og insimenering..

2. gang lykkedes det første gang..

Hold ud, du skal nok klare det søde!  for dig!

Kram Maria 29+6

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Var lige ved at skrive til dig.... PIS...har lige fået gæster...

Skriver lige til dig asap!!!! Hold ud, søde!!

Jeg skal nok holde ud.. Nu har vi kæmpet så længe.. Så nu må vi bare holde ud og kæmpe videre.. Havde bare ikke lige håbet på at der sku gå et halvt år mere.. Men miraklernes tid er ikke forbi...

Skal på skolen om lidt... Fantastisk..

Anmeld

12. marts 2010

Risen

kitty skriver:

Ja, der er først en tid den dag.. Og jeg fik bare en mavepuster, så jeg ku ikke lige mande mig op til at spørge, hvorfor der sku gå så længe..

Datoen passer lige med 1. mensdag i den cyklus, så man kunne håbe på at komme hurtigt igang derfra. MEN, hvis de skal tage alle vores hormonprøver og sædprøver om igen, så kommer vi først igang i juli/august sikkert...

Øv siger jeg bare. ØV ØV ØV!!

okay så der er en god chance for at i kan komme igang med det samme den 18 maj så ? For det er da lidt positivt.. Men hvis ikke så ja øvøvøvøvøvøv!  Det er fandme lang tid, måske skulle du ringe og spørge ? .. 

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Åh nej da.

Det lyder da også urimelig langt ude i fremtiden bare for en samtale! Jeg har ikke selv prøvet det så jeg aner ikke hvad den almene ventetid er men 2 måneder er længe at vente.

Er der andre behandlingssteder I kan vælge som måske har tid før?

Ja, der er brædstrup. Det ligger 50 km væk.. Det sted jeg valgte er her i byen. Hos en kvinde. Jeg har ikke valgt det fordi hun er kvinde, men fordi det ligger tæt på.. Så skulle vi ikke stresse med kørsel, og så meget "få fri fra arbejde" til manden... Men det at hun er kvinde gør at alle de etniske også vælger hende, da de ikke må tilses af mænd.. Derfor har hun en mega venteliste åbenbart....

Øv jeg synes det er lang tid! Men nu er min henvisning jo sendt dertil... Jeg er helt forvirret og sur.. trist.. ked af det... ØV!

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

Ej det er godt nok lang tid...ØV...

Hvordan kan det være??...er det ikke muligt at komme til et andet sted med kortere ventetid...

Håber du holder ud søde, jeg havde virkelig ønsket for dig at det her som det mindste skulle gå lidt nemt...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.