Ulidelig ventetid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Jeg synes det her forslag er et rigtigt godt forslag. (ps. gæsten gik heldigvis igen...)

Det er også det min mavefornemmelse fortæller mig at jeg skal... Jeg skal i hvert fald ikke gøre noget liiiige nu.. (Ud over at gøre mig klar og tage op til studiegruppen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Tak søde...

Det var e velment los i røven, det har jeg vist brug for engang i mellem

Hjernen kører bare i selvsving nogle gange, og gerne lige efter jeg ar været "I ilden". Jeg ved at jeg ser hele situationen med anden optik i morgen... eller i aften måske...

Men lige nu vil jeg bare være tøsesur!

Jeg lever - og kan mærke det- for ja, vi har alle vore kampe... Og jeg reagere netop sådan, fordi det betyder noget for mig... Men det gør det jo ikke nemmere for os, at min hjerne kører i de samme baner, og livet på sin vis kun har 1 omdrejningspunkt.. Det er vist ikke helt nok!

Dit mirakel sker for mig.. Jeg ved det.. Ved bare ikke hvornår!

:-) Nemlig.....og lige nu er mit største problem, at jeg ikke ved jeg føder. Jeg ved jeg føder - men jeg ved ikke hvornår! Og tænk da, er det virkeligt så slemt et problem?? Bare vent....du kommer selv til at opleve det :-) Tak fordi du tager ordene til dig! Det er meningen, at de skal hjælpe...og nogle gange har vi allesammen brug for det los i røven der :-)

God tøsetur og god tur i studiegruppe! :-) 

ps. pis..skal i byen i aften, så kommer MÅSKE IKKE til at se X faktor. Mon jeg overlever???

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

:-) Nemlig.....og lige nu er mit største problem, at jeg ikke ved jeg føder. Jeg ved jeg føder - men jeg ved ikke hvornår! Og tænk da, er det virkeligt så slemt et problem?? Bare vent....du kommer selv til at opleve det :-) Tak fordi du tager ordene til dig! Det er meningen, at de skal hjælpe...og nogle gange har vi allesammen brug for det los i røven der :-)

God tøsetur og god tur i studiegruppe! :-) 

ps. pis..skal i byen i aften, så kommer MÅSKE IKKE til at se X faktor. Mon jeg overlever???

Så er jeg tilbagevendt.. Og i bedre humør.

Jeg er stadig skuffet ovet at skulle vente så længe.. Men som manden sagde: Vi skal bare være glad for at vi er nået dertil. Altså vi ér kommet videre i systemet. Vi har faktisk en plads i systemet... Og så kan vi "øve" os så længe.. Vi skal nok komme dertil.. Vi er da et skridt længere, end inden vi tog beslutningen!

Det skal nok gå! Vi har hinanden og har brug for at koble lidt fra.. Det kan vi jo se som noget positivt!

Tak for losset

P.s: Den med X-factor, dén er sgu svær...

Anmeld

12. marts 2010

Trolde_mor

Aww søde, det er da også urimeligt at der skal gå SÅ længe.. Og når i nu har prøvet så længe og allerede fået taget nogle tests, så burde de da lige smide jer ind til samtale, så i kunne komme videre og dermed igang.

Er det ikke muligt at vælge en anden læge? Selvom det godt nok er lidt længere væk så? For så skal i da ikke vente så længe - forhbåentlig..

Kan nu godt forstå du er sønderknust

Men man hører jo også om nogen der skal til at i gang og vupti så bliver de gravide! Skal vi ikke håbe lidt på det, i ventetiden?

Masser af krammere herfra Godt du har en sød kæreste der kan opmuntre dig lidt

Anmeld

12. marts 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så er jeg tilbagevendt.. Og i bedre humør.

Jeg er stadig skuffet ovet at skulle vente så længe.. Men som manden sagde: Vi skal bare være glad for at vi er nået dertil. Altså vi ér kommet videre i systemet. Vi har faktisk en plads i systemet... Og så kan vi "øve" os så længe.. Vi skal nok komme dertil.. Vi er da et skridt længere, end inden vi tog beslutningen!

Det skal nok gå! Vi har hinanden og har brug for at koble lidt fra.. Det kan vi jo se som noget positivt!

Tak for losset

P.s: Den med X-factor, dén er sgu svær...

Det er godt at høre :-) Det er ok at blive ked af det - det skal der være plads til - men hvor er det fedt, at du har dig en super god kæreste.  Det kan jeg høre, at du har!! Vær glad for det - det er ikke en selvfølge!!! Især ikke når jeg tænker på den kamp min veninde er i for overhovedet at finde sig en hun gider. Hun er bange for aldrig at få børn, fordi hun ikke kan finde en mand. Ja det er sgu ikke nemt....!!

Nogle gange når der er noget, der er svært, så kan sådanne ting være gode for at sætte tingene i perspektiv. Derudover så tror jeg på, at jo mindre man kan fokusere på det, jo bedre!! Meeeeeen kloge-åge, det er jo bare ret meget lettere sagt end gjort!!

Tænk sig jeg skal sidde hos svigermor til fødselsdag og GÅ GLIP af X-faktor!!! GISP.... måske vi er heldige jeg får lov at tænde for tv'et? Jeg overlever da aldrig.... :-)

NYD X-faktor - også for mig ;-)

Anmeld

12. marts 2010

Chalala85

Åhhh søde, det er jeg så ked af at høre. Det er så uretfærdigt

Men hold ud, når det lykkes er det helt sikker det hele værd

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

Senia skriver:

Aww søde, det er da også urimeligt at der skal gå SÅ længe.. Og når i nu har prøvet så længe og allerede fået taget nogle tests, så burde de da lige smide jer ind til samtale, så i kunne komme videre og dermed igang.

Er det ikke muligt at vælge en anden læge? Selvom det godt nok er lidt længere væk så? For så skal i da ikke vente så længe - forhbåentlig..

Kan nu godt forstå du er sønderknust

Men man hører jo også om nogen der skal til at i gang og vupti så bliver de gravide! Skal vi ikke håbe lidt på det, i ventetiden?

Masser af krammere herfra Godt du har en sød kæreste der kan opmuntre dig lidt

Jeg prøver at ringe til en anden klinik mandag, bare lige for at forhøre mig om deres ventelister.. Men ellers er der jo ikke andet at gøre end at være tålmodig..

Jeg håber vi "vupti" snyder systemet.. Men de næste måneder tror jeg vi skal være kærester i stedet for midt i kampen om baby... Det er ved at være længe siden vi har gjort noget rigtig godt sammen. Så nu tror jeg vi tager på en tur, et eller andet sted hen.. bare en weekend, hvor vi kan være os og forelske os lidt igen!

Stort til dig søde!!

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

Chalala85 skriver:

Åhhh søde, det er jeg så ked af at høre. Det er så uretfærdigt

Men hold ud, når det lykkes er det helt sikker det hele værd

Jeg er ikke i tvivl om at det er kampen værd! Men det gør nu pndt at rende hovedet mod muren alligevel 'Humøret er bedre nu. Nogle tng KAN vi bare ikke bestemme selv. Hvorend vi gerne ville!

Anmeld

12. marts 2010

Sakris

De andre har skrevet meget af det jeg også ville have skrevet....

Så herfra får du bare  

Jeg bliver ved med at krydse alt for jer

Anmeld

12. marts 2010

Kløver

18 maj, det må da være en fejl

det kan da ikke passe i skal vente SÅ længe, føler virkelig med jer

kan i ikke blive skrevet på afbudsliste eller sådan noget

sender stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.