kitty skriver:
Så er jeg tilbagevendt.. Og i bedre humør.
Jeg er stadig skuffet ovet at skulle vente så længe.. Men som manden sagde: Vi skal bare være glad for at vi er nået dertil. Altså vi ér kommet videre i systemet. Vi har faktisk en plads i systemet... Og så kan vi "øve" os så længe.. Vi skal nok komme dertil.. Vi er da et skridt længere, end inden vi tog beslutningen!
Det skal nok gå! Vi har hinanden og har brug for at koble lidt fra.. Det kan vi jo se som noget positivt!
Tak for losset 
P.s: Den med X-factor, dén er sgu svær...
Det er godt at høre :-) Det er ok at blive ked af det - det skal der være plads til - men hvor er det fedt, at du har dig en super god kæreste. Det kan jeg høre, at du har!! Vær glad for det - det er ikke en selvfølge!!! Især ikke når jeg tænker på den kamp min veninde er i for overhovedet at finde sig en hun gider. Hun er bange for aldrig at få børn, fordi hun ikke kan finde en mand. Ja det er sgu ikke nemt....!!
Nogle gange når der er noget, der er svært, så kan sådanne ting være gode for at sætte tingene i perspektiv. Derudover så tror jeg på, at jo mindre man kan fokusere på det, jo bedre!! Meeeeeen kloge-åge, det er jo bare ret meget lettere sagt end gjort!!
Tænk sig jeg skal sidde hos svigermor til fødselsdag og GÅ GLIP af X-faktor!!! GISP.... måske vi er heldige jeg får lov at tænde for tv'et? Jeg overlever da aldrig.... :-)
NYD X-faktor - også for mig ;-)
Anmeld