Slynge vs bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Michael healer

tinpou skriver:

Ah ja - så er jeg med:-)

Tusind tak skal du have:-)

Det var så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Anne85

Michael healer skriver:

">Babyvikle Cozy Wrap, grøn">Babyvikle Cozy Wrap, blå

De 2 billeder her er vikler, du kan se de er viklet rundt om kroppen flere gange

Mor med baby i slynge

her et billed af en slynge

mvh Michael

Hvor har du billedet af den grønne fra?? Nøj den er fin

Anmeld

11. marts 2010

Anne85

gabriellasmor skriver:

Jeg anbefaler www.slyngebarn.dk

der kan man få hjælp, både fysisk over en hyggelig kop kaffe eller via instrukser på hjemmesider.

det er svært i starten tit men når man først kan det så er det så nemt at man ikke kan gøre det forkert

og sikkerheden er bedre. for i en slynge har du kropskontakt med baby og derved føling med "hvor baby er" i modsætning til mange bæreseler hvor der er tykt stof imellem der.

så feks ved ved en ringslynge hiver du i halen alt efter hvordan du føler dig bedst tilpas.

vi tog for sjovt tid, mig og manden. og jeg var hurtigere til at tage en mei tai på end en alm bæresele fra bilka.

ved en mei tai mærker man sig også frem. her er lidt instukser:

mei tai http://hekon.dk/instruktiondanhmeitai.asp

ringslynge http://hekon.dk/instruktionnhuslynge.asp

strækvikle http://www.slynger.dk/group.asp?group=59

men igen på www.slyngebarn.dk er der mange flere og måske nemmere instuktioner. skal bare være medlem for at se dem

jeg har købt mine brugt for det passer bedst til min SU økonomi. og de fejler intet. det er det fede ved slynger. de kan højst blive slidt i farven (og man vasker dem jo ikke hele tiden)

men skal du have kræs så kig enten her www.kleinsmekker.dk (men de sælger kun indimellem og der er mange om de få) eller her www.mamaslife.dk de er også SÅ fede mange af dem. jeg er nemlig også til det hippe

men igen, på slyngebarn har jeg købt mine brugt og derinde kan man både finde farverige, fede, helfarvede, silke, hjemmesyede osv osv.

men pas påman blir fanget i et: "jeg skal prøve alle slynger og farver" net. hehe

Tak for dit grundige svar... Jeg skal helt klart ha fat i en slynge!!

Nøj hvor er de fede dem fra kleinsmekker... Men kan det passe at de ikke har stræk vikler?

Anmeld

11. marts 2010

BinaMor

Anne85 skriver:

Nøj hvor er de fede dem fra kleinsmekker... Men kan det passe at de ikke har stræk vikler?

jeps. strækvikler har jeg ikke helt styr på da jeg ikke har båret nyfødt (endnu) jeg har købt en brugt gammel på slyngebarn som jeg selv vil farve i turkis el. lign (skal lige vide baby kønnet) så kan man selv sætte sit præg. og det er bare maskin farve så det er vist nemt.

Anmeld

11. marts 2010

BinaMor

Anne85 skriver:

jeps. strækvikler har jeg ikke helt styr på da jeg ikke har båret nyfødt (endnu) jeg har købt en brugt gammel på slyngebarn som jeg selv vil farve i turkis el. lign (skal lige vide baby kønnet) så kan man selv sætte sit præg. og det er bare maskin farve så det er vist nemt.

Anmeld

11. marts 2010

Anne85

Michael healer skriver:

fås også som lille link he he

http://www.bino.dk/shop.asp?ext=shop&state=&page_id=8&id=100

mvh Michael

Ihhh hvor er den fin
kender du selv denne model?

Anmeld

11. marts 2010

Anne85

dorthemus skriver:

Mamaslife.dk..fandt det lige. Og de har tilbud

Ihh hvor er billeder henne af hende??

Ih altså... Synes ik jeg kan finde den du har købt... Den lyder ellers så fin

desværre ingen billeder... Det var en ekstra scanning da min læge frygtede jeg havde for meget fostervand (men alt var heldigvis perfekt)... Så ingen billeder med hjem

Anmeld

11. marts 2010

Michael healer

Anne85 skriver:

Ihhh hvor er den fin
kender du selv denne model?

Jeg kender den kun ud fra en veninde der har den, og som er meget tilfreds med den.

Jeg har kun prøvet en slynge selv, så har desværre ingen erfaring med andet end slynger

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.