Til dreng, pige eller begge køn ? Hvad mener I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Vi har bare nogle metroseksuelle unger... mine drenge har alle haft neglelak på også...jeg lader mine unger bestemme hvad de vil have på, det skal jeg da ikke bestemme. jeg aner da ikke hvad der er smart når man er på deres alder, det ved de da bedst selv...og meningen er vel at få nogle selvstændige unger som selv kan og vil og ikke nogle som bare skal gøre og se ud som vi ønsker.

Børn er ikke sat i verden for at gøre deres forældre ære...

Knus Eva..

MEGET ENIG... Kunne på ingen måde havde skrevet det bedre selv...

Hvad jeg ikke må "finde mig I" når Mille skal afsted om morgenen, men det er nu engang sådan hun ønsker at se ud... jeg ved hun er ren og det må være min rolle at sende hende ren afsted med børstede tænder m.m, men ind imellem er bukserne røde og blusen blå eller omvendt i dag er de grøn-ternet og en meget pink bluse til og nogle sjove totter i håret og 7 spænder, men hun syntes selv hun var så smart.. - og det syntes jeg selvfølgelig også... *S*

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

WAUV; hvor er den fed Pia, og ISÆR til en dreng synes jeg.

Min Sofus har en del røde og endda lyserøde (BUHHH) poloer.  Jeg elsker drenge i rødt, det er da totalt sejt med fede cowboybukser osv. til.

-  Tror lige Småfolk har solgt en ekstra jakke, jeg er HELT vild med den....

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

SØS skriver:

WAUV; hvor er den fed Pia, og ISÆR til en dreng synes jeg.

Min Sofus har en del røde og endda lyserøde (BUHHH) poloer.  Jeg elsker drenge i rødt, det er da totalt sejt med fede cowboybukser osv. til.

-  Tror lige Småfolk har solgt en ekstra jakke, jeg er HELT vild med den....

- TAK... Ja den er super fed.... kan kun give dig ret... og lidt sjovt så bliver den solg under drengetøjet... så den er altså ment til at være til drenge - også i hvertfald...

Håber du så linket lidt højere oppe, hvor du kan købe jakken...

Knus Pia.

Anmeld

4. marts 2010

Kvindemin

Jeg syntes den vil være så yndig og fræk til en knejt

Den blå er for normal og kedelig..

Anmeld

4. marts 2010

Ansemusen

Synes rød er helt fint til drenge også så længe der ikke er en prinsesse eller lignende piget trykt på. Men den her er jo bare med et æble på! Synes også at kønsopdelingen kan blive FOR ekstrem!

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

MEGET ENIG... Kunne på ingen måde havde skrevet det bedre selv...

Hvad jeg ikke må "finde mig I" når Mille skal afsted om morgenen, men det er nu engang sådan hun ønsker at se ud... jeg ved hun er ren og det må være min rolle at sende hende ren afsted med børstede tænder m.m, men ind imellem er bukserne røde og blusen blå eller omvendt i dag er de grøn-ternet og en meget pink bluse til og nogle sjove totter i håret og 7 spænder, men hun syntes selv hun var så smart.. - og det syntes jeg selvfølgelig også... *S*

Knus Pia.

Ja, det er bare så skønt...og hvem siger de synes vi ser særlig smarte ud, men de er jo nød til at følges med os... ved at Jeppe ikke er så stolt ved min bil..

Men dejligt med børn der får lov at være selvstændige...

Anmeld

4. marts 2010

Mathilde

Begge køn

Anmeld

4. marts 2010

Berg

Jeg har stemt kun piger, men er det egentlig ikke lige meget hvad alle vi andre synes. Hvis han elsker rød, så skal han da have en rød jakke. Og flot det er den!

Anmeld

4. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ansemusen skriver:

Synes rød er helt fint til drenge også så længe der ikke er en prinsesse eller lignende piget trykt på. Men den her er jo bare med et æble på! Synes også at kønsopdelingen kan blive FOR ekstrem!

Fuldstændig enig 

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Jeg har stemt, at både piger og drenge kan gå i denne.

Altså den er jo ikke "fimset" - synes, at den er enormt sød og sidder og bliver helt hooked på den!

Hvor er den fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.