Til dreng, pige eller begge køn ? Hvad mener I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Han skal bare have den jakke...BASTA... Mads er der ingen tvivl om er en dreng og han vil være super sej med den på og så et par grønne sko måske..

Konrad elsker også rød og har masser af rødt tøj og med hans lange hår er der da tit nogen der har troet han er en pige men hvad gør det? I dag har han en lyserød og grøn sok på...Kaj på den ene og Andrea på den anden...sådan skal det bare være.

Knus Eva..

Tak for svar smukke... ja den er super lækker og nu også bestilt... - Måtte bare eje den skønne jakke til Mads musen...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Pia.

Tak for alle jeres gode svar - det var sjovt at se hvor forskelligt vi ser på farven rød når det kommer til drenge og piger...

Jakken er nu bestilt og så må hans far bare finde sig i det, for rød det blev den 

Knus og dejlig solskinsdag fra Pia.

Anmeld

4. marts 2010

Henri84

Jeg synes den er fed også til drenge, kunne sagtens finde på at give Elias den på i hvert fald

Anmeld

4. marts 2010

Laulund87

hvor kan man købe den henne? den er da super fed og jeg synes sagtens den kan gå til en dreng

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Laulund87 skriver:

hvor kan man købe den henne? den er da super fed og jeg synes sagtens den kan gå til en dreng

Ja den er super fed...

Lige her er den købt... de har meget lækkert tøj og så er det en super god behandling og service, jeg har lige bestilt min jakke og modtager den allerede i morgen...

http://babyfryd.dk/roed-sweatjakke-fra-smaafolk-p-5269.html

Knus Pia.

Anmeld

4. marts 2010

Laulund87

ihh tak

Anmeld

4. marts 2010

Heidi B

Hej Pia

Syens sagtens Mads kan bærer den bluse... Glæder mig til at se ham i den i børnehaven....

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Laulund87 skriver:

ihh tak

Det var så lidt... dejligt vi kan hjælpe hinanden...

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Heidi Bakke skriver:

Hej Pia

Syens sagtens Mads kan bærer den bluse... Glæder mig til at se ham i den i børnehaven....

Tak Heidi...

Lige så snart det bliver lidt lunere i vejret så kommer den på - så holder du bare øje med en skøn dreng i en meget rød jakke - HE HE....

Vi ses. Knus Pia.

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg ville ikke ha problemer med at give en af minne sønner den på, men har skrevet at jeg synes begge køn kan bruge den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.