Til dreng, pige eller begge køn ? Hvad mener I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Muffinmus

hmm, jamne min dreng bliver sgu ikke klædt i den jakke...nope nix never..så kan jeg lige så godt give ham leggins på...YIKES!

KLART kun en pigejakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

LotteGabriella

Ærligt, så vile jeg aldrig give en dreng den på...jeg synes at den er for feminim, så kun til piger

Anmeld

4. marts 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Hvad hvis man er 4 år... Min søns ynglingsfarve er RØD... og han elsker den farve har mange bluser i rød...

jeg syntes den er super fed nemlig og det grønne æble bryder lidt det røde... den fåes helt op til str. 8 år.. Han har selv set den og vil så gerne have den - MEN, hans far så RØDT - da han så den jakke, til sin 4 årige dreng..

KNUS....

Jeg ville ikke selv give min søn den på, som jeg har skrevet, men hvis din søn ønsker sig den brændende så synes jeg da helt klart at han skal ha' den....det skal os voksne vel ikke bestemme, altså det er jo KUN en trøje

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

MariaE skriver:

hmm, jamne min dreng bliver sgu ikke klædt i den jakke...nope nix never..så kan jeg lige så godt give ham leggins på...YIKES!

KLART kun en pigejakke

- Jamen det fik du da gjort meget klart... *S* - Leggins, aaarrrr, det er da bestemt ikke at sammenligne, syntes du virkelig det..

Jeg ved at MIN søn bliver så lækker i denne RØDE jakke.. og det er nok det der i sidste ende tæller, men dejligt med nogle kommentare...

Tak for dit svar...

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

Jeg ville ikke selv give min søn den på, som jeg har skrevet, men hvis din søn ønsker sig den brændende så synes jeg da helt klart at han skal ha' den....det skal os voksne vel ikke bestemme, altså det er jo KUN en trøje

Den er også bestilt og jeg ved han bliver så glad... og smart

Tak for dit svar, det er jo hver sin smag... Der findes meget forskelligt tøj, og en del af det ville jeg jo heller aldrig give mine børn på, så det er nok hvad øjne der ser...

Knus...

Anmeld

4. marts 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Den er også bestilt og jeg ved han bliver så glad... og smart

Tak for dit svar, det er jo hver sin smag... Der findes meget forskelligt tøj, og en del af det ville jeg jo heller aldrig give mine børn på, så det er nok hvad øjne der ser...

Knus...

lige præcis og heldigvis for det, for fuck en kedelig verden det ville være, hvis alle så alt på samme måde

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

lige præcis og heldigvis for det, for fuck en kedelig verden det ville være, hvis alle så alt på samme måde

Meget enig... og det var faktsik lidt sjovt at høre hvor forskellige vi ser på farven rød når det gælder drenge... gad vide om folk giver deres piger blå og grønt på ?

Min datter på 7 år er lige så vild med blå som hun er med lyserød...

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Meget enig... og det var faktsik lidt sjovt at høre hvor forskellige vi ser på farven rød når det gælder drenge... gad vide om folk giver deres piger blå og grønt på ?

Vi har bare nogle metroseksuelle unger... mine drenge har alle haft neglelak på også...jeg lader mine unger bestemme hvad de vil have på, det skal jeg da ikke bestemme. jeg aner da ikke hvad der er smart når man er på deres alder, det ved de da bedst selv...og meningen er vel at få nogle selvstændige unger som selv kan og vil og ikke nogle som bare skal gøre og se ud som vi ønsker.

Børn er ikke sat i verden for at gøre deres forældre ære...

Knus Eva..

Anmeld

4. marts 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Sjovt du siger det...Daniella har faktisk en skrigende grøn bluse med matchende strømpebukser, som hun altid har på til en cowboyspencer 

Min mand går i rød og lyserød og jeg kan også godt selv li' rød/lyserød til både mænd og drenge, men jeg synes bare den specifikke model med æblet, er for feminin

Anmeld

4. marts 2010

Ina33

Jeg har svaret begge køn, uden at se de andres besvarlelse.

Jeg synes dog den er meget drenget, og ville nok tro det var en drengejakke, hvis ikke jeg vidste bedre.

MEN når først barnet/drengen får jakken på, så kan det da godt være at de fleste tror det er en pige, da rød jo oftets er en "pigefarve".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.