Til dreng, pige eller begge køn ? Hvad mener I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

hc=k

Jeg synes da godt at beggekøn kan bruge den jakke, Jeg kunne da godt give min dreng den på hvis nu kan fik den i gave, mne jeg ville aldrig selv køben den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Ja som overskriften lyder - kan både dreng og piger gå med denne jakke... Knus fra Pia.

Jeg ELSKER den - kunne sagtens finde på at købe den til min lille purk engang - måske kan jeg engang købe den brugt af dig Pia.?

Anmeld

4. marts 2010

wamse

Pia. skriver:

- TAK... Ja den er super fed.... kan kun give dig ret... og lidt sjovt så bliver den solg under drengetøjet... så den er altså ment til at være til drenge - også i hvertfald...

Håber du så linket lidt højere oppe, hvor du kan købe jakken...

Knus Pia.

ej slemme slemme dig Fik lige bestilt lidt til Lærke der inde.... Jeg er helt vild med mærket Bjørkvin kiddo, så hun fik lidt blandet guf der inde. De er da fede de trøjer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

JustAnotherName

Den kan helt klart bruges af BEGGE køn !!!

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Begge køn helt klart! Den er super cool....

Anmeld

4. marts 2010

Diana...

Altså jeg har skrevet kun piger men det er selve DEN jakke i rød jeg synes der er kun til piger. 

Men jeg synes bestemt godt drenge kan gå i rødt men det skal være mere drenget gav det mening?

Men når nu din dreng er vild med den jakke i rød jamen så det da den perfekte jakke til ham! og hvis Lucas havde kunne lige den jakke i rød havde han os fået den om jeg synes det var en pige jakke eller ej.

Knus Di.

Anmeld

4. marts 2010

Winnie

Jeg har svaret klart en pige jakke.

Synes at det er for rødt til en dreng, især når han er så lille, men det er jo bare min mening  Men helt klart en fed jakke

Anmeld

4. marts 2010

Pige2009

Jeg har svaret kun til piger

Anmeld

4. marts 2010

Cris

Flot jakke!

Jeg tror, at begge en pige og en dreng kan bruge denne jakke (selv om jeg ikke kan se, om jakkens foar er neutral)

Jeg elsker rød og jeg er træt, at alt til drengene skal være blå og med biler på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.