Til dreng, pige eller begge køn ? Hvad mener I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Pia.

Natalin@ skriver:

Har stemt andet  Spurgte min søn på 5 år, om jakken var til piger eller drenge, han svarede så, at det var en drenge jakke. Spurgte ham så efterfølgende om han ville have en, men det vil han ikke, da han synes den er i pige farver

>Men sød jakke

he he - de kære børn... *GG* - Jeg syntes bare farven er så skøn og så her i foråret når det hele begynder at blomster m.m, så ville den jo passe perfekt...

Nå jeg må tænke lidt videre... Tak for svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

LauraLW

Har svaret begge køn. Synes SAGTENS en dreng kan have den på, og ville ikke tøve med at proppe min søn (hvis jeg får en) i den :-)

Laura

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Solajma skriver:

Når han endda er 4 år, kan man da ikke være i tvivl om det er en dreng eller en pige, der gemmer sig i jakken...

Hvis det er den sønnen ønsker sig, ville jeg klart købe den, hvis jeg var dig... Den er da også bare SUPER FEEED!!!

ja ikk... syntes jo bare den er så skøn og jeg kan lige se ham i den...

Det som jeg også er så vild med det er at han ikke ligner de 20 andre børn på legepladsen - kan godt lide mine børn skiller sig lidt ud tøj mæssigt, og denne jakke ville jo også hjælpe mig med at kunne finde ham meget nemmere - når han skal hentes - så falder han ikke i ét, med alle de andre blå og grønne drenge jakker...

Tak for dit svar...

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Nu begynder jeg at forstå hvorfor jeg har så mange besøgende på lige netop dette indlæg, mit spørgsmål kunne vist godt misforståes en smule... læste det lige selv på forsiden og tænkte først over det der...

Anmeld

4. marts 2010

LISBETH:-)

Den synes jeg altså sagtens en dreng kan gå med!!!!!!

Den er da slet ikke sådan tuttenutte rød (håber du forstår) og jeg vil give dig ret i at det grønne æble bryder så den slet ikke er piget og kigge på. Men nøøøøj den er fed, - og helt sikkert skide dyr.

Jg kan nu også godt lide den blå, men hvis drengen elsker rød, så er det da den han skal eje!!!!!

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Hvad hvis man er 4 år... Min søns ynglingsfarve er RØD... og han elsker den farve har mange bluser i rød...

jeg syntes den er super fed nemlig og det grønne æble bryder lidt det røde... den fåes helt op til str. 8 år.. Han har selv set den og vil så gerne have den - MEN, hans far så RØDT - da han så den jakke, til sin 4 årige dreng..

KNUS....

Han skal bare have den jakke...BASTA... Mads er der ingen tvivl om er en dreng og han vil være super sej med den på og så et par grønne sko måske..

Konrad elsker også rød og har masser af rødt tøj og med hans lange hår er der da tit nogen der har troet han er en pige men hvad gør det? I dag har han en lyserød og grøn sok på...Kaj på den ene og Andrea på den anden...sådan skal det bare være.

Knus Eva..

Anmeld

4. marts 2010

Mettemus

Den er jo ikke lyserød, så synes også sagtens at den kan gå til drenge - med grønne el. brune bukser til. Synes ikke den er pussenusset, så det kan fint gå...

Anmeld

4. marts 2010

Maddox

Pia. skriver:

ja ikk... syntes jo bare den er så skøn og jeg kan lige se ham i den...

Det som jeg også er så vild med det er at han ikke ligner de 20 andre børn på legepladsen - kan godt lide mine børn skiller sig lidt ud tøj mæssigt, og denne jakke ville jo også hjælpe mig med at kunne finde ham meget nemmere - når han skal hentes - så falder han ikke i ét, med alle de andre blå og grønne drenge jakker...

Tak for dit svar...

Det var da så lidt..

Og uhh.. hvor jeg kender det med at skulle finde sit barn på legepladsen... Har nogengange overvejet at købe en fjollet hat hun kunne rende rundt med.. haha 

Håber vi må se et billede af sønnen i jakken, hvis det bliver den du ender med at købe..

Anmeld

4. marts 2010

Maddox

Eva skriver:

Han skal bare have den jakke...BASTA... Mads er der ingen tvivl om er en dreng og han vil være super sej med den på og så et par grønne sko måske..

Konrad elsker også rød og har masser af rødt tøj og med hans lange hår er der da tit nogen der har troet han er en pige men hvad gør det? I dag har han en lyserød og grøn sok på...Kaj på den ene og Andrea på den anden...sådan skal det bare være.

Knus Eva..

Haha... selvfølgelig skal Kaj og Andrea da følges ad... GOD STIL!!!!

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

Pia. skriver:

Ja som overskriften lyder - kan både dreng og piger gå med denne jakke... Knus fra Pia.

Helt klart begge køn!

Men skulle jeg vælge ville det blive til en dreng, den er mere drenget (ud over farven, men som jo er moderne til drenge.) Den ser også lidt stor ud i det, men det er flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.