Hvordan bor i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Vi bor i hus. Har 164 kvm, og kælder på ca. 80 kvm (Nej, hvor lækkert med så meget plads til opbevaring i kælderen, siger folk. Tja, det er det vel også, men når man[f] har[/f] pladsen til opbevaring, bliver det mest crap, som aldrig bliver brugt, som optager den plads. :'( ) Vi har 3 etager, 4 værelser, kæmpe køkkenalrum, stor tv stue, og 3 badeværelser, og en sauna (som aldrig er blevet brugt) Lille grund på godt 500 kvm, med lukket baghave, med pavilion. I centrum af Viborg, det tager ca. 10 min. at gå ind på gågaden. (Skønt, sagde hun, og startede bilen hever gang hun skulle derind) Vi bor lige op af en stor park, som i øvrigt er fredet, så der sker aldrig noget, ingen arrangementer eller koncerter, dog brændes heksen af hvert år. Det eneste spændende som sker i den park, er når parkmændene skælder os ud, [grøn]fordi Charlie ikke er i snor.[/grøn] :P [blå]Og det er IKKE Mebachs mand, men hund der er tale om...[/blå] Vi har ca. 8 min. gang til søerne i Viborg. Vi elsker at bo her, men er for dårlige til at benytte os af beliggenheden. Nå jo, børnehaven/vuggestuen ligger 5 min. gang herfra også.[/citat]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

BellaT

Vi 3 bor i eget hus på landet. Sammen med en hund og en kat.

Knus fra Helle...

Anmeld

21. maj 2008

Grynt

Miiikro skriver:

Knus fra Helle...

Har altid syntes Egtved var sååånn en hyggelig by :) Min søster bor forresten i Ødsted, så det er jo ikke langt fra dig ;)

Anmeld

21. maj 2008

Juniors mor

Vi bor i lejlighed på 80 kvm i København. Vi har en lille have (ca 90 kvm) vi deler med underboen, men hun er 88 og bruger den ikke og har overladt alt vedligeholdelse osv til os, så det er os der bestemmer :D. Vi bor på 1.sal og den gamle damer bor i stuen, når hun engang flytter kan vi overtage hendes lejlighed og slå de to lejligheder sammen - så får vi ca 160 kvm med egen have midt i København - skønt!!

Anmeld

21. maj 2008

BellaT

Grynt/Tina skriver:

Miiikro skriver:

Knus fra Helle...

Har altid syntes Egtved var sååånn en hyggelig by :) Min søster bor forresten i Ødsted, så det er jo ikke langt fra dig ;)

Ja, Egtved er hyggelig. Og kedelig. Ihvertfald når man har boet i Kolding. Men jeg er også blevet lidt kedelig så det hele passer sammen.:D
Jeg var i Ødsted i lørdags. Til bryllup på kroen.

Knus fra Helle...

Anmeld

21. maj 2008

LouiseViola

Vi bor i et parcelhus på 150kvm, vi har 5 soveværelse, og pt. kun 2 børn, så vi har masser af plads til overnattende gæster og kontor, så det er bare rigtig skønt :)
Vi har en dejlig gammel have med frugttræer og staudebede - skøønt når man kommer fra en lejlighed på Frederiksberg (uden altan) ;)

Anmeld

21. maj 2008

Monica

Vi bor i en andel, dobbelthus - 90kvm tror jeg nok. Vi har have på 3 side af huset. Har værelser på 1. salen, men drømmer selvfølgelig også Om et lækkert fedt nyt 1.planshus...(L)

MONI

Anmeld

21. maj 2008

Helle30

Bamseboet :D skriver:

nøøøøøøøøøj, 8D spørg lige om jeg er misundelig... :)
wow hvor er det bare lækkert , oz mig!! oz mig! :P

Hehe Bamsebo! Du kan jo starte med en uge som singlemom fra 6.30 til 20.30 (er den vel snart) med rengøring og græsslåning + mad til familien på forskellige tidspunkter. Om lidt skal jeg putte Sofie, som måske vil sove. Så skal jeg lige varne lidt mad til manden, som måske ikke har spist ude i marken. Og så var der mig selv... Er stadig bagud med græsplænen og urtehaven (den er min egen skyld - eller fortjeneste - det vil vise sig).
Da jeg mødte min søde (men noget fraværende) mand, syntes jeg også, det var ren Morten Kork. Men der er sgu noget arbejde forbundet med en solidt fasttømret landboindstilling - grundlagt af svigerforellerne.

Anmeld

21. maj 2008

linemus

Vi har nu boet i vores hus i ét år (hvor blev tiden af?) og er desværre stadig ikke helt flyttet ind - der står flyttekasser rundt omkring, og vores soveværelse er ikke stillet op endnu, men det er sgu bare ikke nemt, når der aldrig er tid. Nå, men vi har 260 kvm hus (incl. terrasse-arealer udenfor) i to etager, nederst: køkken, spisestue, udestue, kontor, bad, soveværelse, og øverst: 3 værelser, bad, opholds(lege)stue. Udenfor har vi en dejlig stor have.

Skønt med så meget plads - selvom vi altid kan bruge mere (?). Glæder især til at bruge haven nu her :) Det er godt nok noget andet end en lejlighed på 3. sal.

Knus Line

PS. Nogle nævnte at der ville gå maaange år, før børnene ville lege alene ovenpå, så jeg vil lige nævne, at Sebastian tit går op på sit værelse og leger, selvom vi andre er nedenunder - han er 3 år.

Anmeld

21. maj 2008

MrsMartens

Bor i eget hus i Viborg Vestby!! 130kvm.... fra 1959..... gammelt lort, med mini værelser, men området er lækkert, også overlever vi nok!!!
;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.