Hvordan bor i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan bor i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.658 visninger
39 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Ny mor

Bare lidt for sjov nysgerrighed :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Tut

Hej,

Her bor vi i eget hus :D

Knus

Anmeld

20. maj 2008

Tynen

Eget hus - Er gået totalt amok med renovationen :)
Brune vægge feat. brune gulvtæpper bliver bare aldrig et hit igen!

Hader gamle huse, men man kan jo ikke få det hele :)

Anmeld

20. maj 2008

Lise

Vi bor også i vores eget hus, som vi overtog to mdr. før Simon blev født.

Jeg er også godt træt af vores gamle hus, men som nævnt kan man ikke få det hele, og vi har heldigvis efterhånden fået renoveret næsten alt indenfor - nu er turen kommet til haven, der pt. ligner en pløjemark.

Anmeld

20. maj 2008

Tynen

Don´t mention it!
Vores have ligner bæ og det er så stressende at kigge på.

Desværre har det taget sin tid at bekæmpe laksepink vægge med coralblå fliser, for ikke at tale om den übber grønne stue med dertilhørende brune lofter og grå gulvtæpper.
Har det virkelig været in engang?!!

Trine - Der godt gad vinde en million så det hele kunne fixes af en omgang!

Anmeld

20. maj 2008

Tut

Nu hvor i taler om haver!

Da vi flyttede ind her d. 1/4 var vores have totalt over-plantet med egefeu, buske, træer og alt mulig lort..

Det ville vi gerne have væk, så vi lejede en container!

Det var det mest geniale vi længe har gjort :D

Vi havde den fra onsdag til tirsdag, altså i 6 dage... Noah kom til mine forældre i weekenden, og vi fik min fætter til at komme og give en hånd.

Det lykkedes os at få fyld, 1,6 ton i den... :-o

Det kostede kun 2400 kr. for leje af container i 6 dage og at de afhentede og kørte det på affaldspladsen.

Det var bare lige en idé til jer... Det er guld værd at have sådan en container, og vi var forbavset over at det ikke var dyrrere...

Knus Mette - der bare lige ville smidde en god idé til jer ;)

Anmeld

20. maj 2008

ivfmarie

Vi sidder til leje i et idyllisk lille hus på landet. Jeg elsker at bo på landet - men huset er noget gammel utæt hø, med et lille bitte snasket toilet. Der er også bøvl med grim lugt fra kloakken når vinden er sydvest(eller deromkring ;)). Men hvad kan man forvente at få for 2500 om måneden?
Og vi får endda slået græs min én gang om ugen. Udlejerne - vores naboer - er de skønneste mennesker som vi hygger os meget sammen med.
Vi vil da gerne flytte i eget hus - men det er nu også "nemt" at bo til leje...

Marie

Anmeld

20. maj 2008

Bamseboet :D

Har trykket Andet...

vi bor i en nybygget andels rækkehus...

vi flyttede ind sidste år ved skt hans

det er en 95 m2 men vi mangler plads, og på tænker at flytte igen...

Anmeld

20. maj 2008

ivfmarie

Bamseboet :D skriver:

det er en 95 m2 men vi mangler plads, og på tænker at flytte igen...

Ja! Vi har omkring 100, og jeg syns det er alt for lidt... Men det har jo meget at sige hvordan pladsen er fordelt.
Vi har 2 etager - hvilket jeg syns er spild af plads - vi er jo kun på overetagen når vi skal sove.. Og det er der børneværelset er. Så det bliver aldrig "brugt". Istedet har vi halvdelen af stuen fyldt op med ungernes gejl - og det giver jo ikke meget plads til møbler.
Nå - brokke brokke. Jeg kan jo godt li at bo der, det kunne bare godt være lidt smartere indrettet ;)

Anmeld

20. maj 2008

Bamseboet :D

ivfmarie skriver:

Ja! Vi har omkring 100, og jeg syns det er alt for lidt... Men det har jo meget at sige hvordan pladsen er fordelt.
Vi har 2 etager - hvilket jeg syns er spild af plads - vi er jo kun på overetagen når vi skal sove.. Og det er der børneværelset er. Så det bliver aldrig "brugt". Istedet har vi halvdelen af stuen fyldt op med ungernes gejl - og det giver jo ikke meget plads til møbler.
Nå - brokke brokke. Jeg kan jo godt li at bo der, det kunne bare godt være lidt smartere indrettet ;)

bor du i vores hus????

:))

jeg kan kun give dig ret i alt hvad du har skrevet.... :)

vi har 3 værelser og en gang oven på...
soveværelset bliver brugt til at sove i og til ROD :S

neden under er stuen også fyldt op med legetøj osv...

tror bestemt du bor her i Havnsø... det er præcist sådanne vi oz har det :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.