Video af en fødende kvinde der bliver klippet i mellemkødet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Vingummien

DK skriver:

Så synes jeg faktisk at den her hvor de bruger tang er værre. Altså hun hverken bløder eller sprækker hun skriger bare sådan!

Og lægen bliver ved med at sige "tranquille tranquille" og betyder det ikke "ti stille", eller "ro", eller noget i den duer? (Ditte helt uden former for spansk/portugisisk kundskaber)

Jeg tror vi kvinder skal være glade for de søde milde danske jordemødre. Jeg tror vores sydenlandske søstre har det lidt værre!

http://www.youtube.com/watch?v=niOhZknE3NU

Ej hvad sker der for det der. Stakkels unge, kunn ejeg nu ikke forstille mig var særlig sundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

LinLin

Jeg synes det så voldsomt ud! Uh - nej nej, det håber jeg ikke jeg skal have gjort!  Fik lidt rifter sidst, så håber jeg kan slippe lige så nemt denne gang!

Anmeld

24. februar 2010

bette

hmm er lidt chokket..

jeg gik total meget i stykker med mikkel.. hele vejen og opi også.. og sprang ringmusklen også.... æhm... sidder bare her og tænker på om det så SÅ drabeligt ud ved mig også ......

synes der er meget blod.. men det var der måske også ved mig.. blev ihvertfald stoppet ud med gase lige bagefter moderkagen kom ud. og jordmoren turde ikke sy mig.. så kom under 2 timers operation bagefter.  

men ja bare at se det klip.. det ser ret vildt ud.. godt man ikke så en meter dernede.. og manden heller ikke gjorde.. puha

Anmeld

24. februar 2010

DK

Ja men så ved vi da det. Jeg tror ikke rigtigt at man bruger tang her i Danmark mere. Det er vist et "oldtidslevn". Og jeg mener også at man får lov til selv at føde moderkagen (det gjorde jeg i alt fald). Jordmoderen ventede på at jeg pressede og så kom den stille og roligt ud. Hun hev den ikke ud sådan der!

Anmeld

27. august 2011

Levi&LilysMor

Adder det ser ikke særligt godt ud, mén skal det jo nok heller ikke...

Anmeld

27. august 2011

MortilCilas

OMG! Den er ulækker jeg er glad for at jeg IKKE blev klippet, og håber da ikke at min jordemoder trak sådan i mit barn? Tror jeg nu ikke.

Anmeld

28. august 2011

o1Mutte

28. august 2011

Gaia

Av siger jeg bare og jeg er endda blevet klippet! Godt jeg ikke havde set det inden. Men av hvor jeg skreg da hun klippede mig ik for at skræmme nogen men jeg kunne nu godt mærke det selv under veen, men heldigvis en kort kort smerte såklare det jo nok igen hvis der er

Anmeld

28. august 2011

LISBETH:-)

Jeg blev klippet ved første fødsel (en del mere end hende på videoen) blev syet med nogen og 30 sting bagefter og jeg mærkede INTET opdagede først at jeg var blevet klippet da det var gjort. Synes det værste var syningen bagefter!!!!

Hun var så også stjernekigger og blev samtidig taget med kop!

Min mand kan også stadig huske lyden

Anmeld

28. august 2011

Laulund87

Holy crap! GODT jeg ikke så den video inden jeg fødte, ellers var hun aldrig kommet ud

Jeg ser ikke mig selv som sart, men der blev jeg sgu lidt dårlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.