Video af en fødende kvinde der bliver klippet i mellemkødet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

DK

Mutti2B skriver:

Jeg synes nu ikke jeg er sart. Jeg var med til fødslen af min venindes søn og synes det var det største i hele verden.

Det er nok bare tanken om at der var nogen der klippede i mig, der gjorde at det vendte sig i mig. Mindes tydeligt en gang jeg skulle studse filetten og kom til at klippe mig selv i en af flapperne, he he . Aaaavvvs!! Men det er jo en heeeelt anden historie

Ha ha ha ha... ja deeet...

Der er lyd på og den fødende siger intet da hun klipper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Pia.

Jeg syntes jo at fødsler er meget smukke, men lige det her klip det kunne jeg ikke klare at se uden at lave ansigter - AAAAV FOR SATAN OG ALT MULIGT ANDET BLA BLA... !!!! ... - jeg er heldigvis aldrig blevet klippet eller syet for den sags skyld, så jeg er sluppet billigt... tror jeg... Av min tis-marie...

Anmeld

24. februar 2010

DK

Så synes jeg faktisk at den her hvor de bruger tang er værre. Altså hun hverken bløder eller sprækker hun skriger bare sådan!

Og lægen bliver ved med at sige "tranquille tranquille" og betyder det ikke "ti stille", eller "ro", eller noget i den duer? (Ditte helt uden former for spansk/portugisisk kundskaber)

Jeg tror vi kvinder skal være glade for de søde milde danske jordemødre. Jeg tror vores sydenlandske søstre har det lidt værre!

http://www.youtube.com/watch?v=niOhZknE3NU

Anmeld

24. februar 2010

Ox.

Ej troede også det ville se meget værre ud, hold da op ...

Anmeld

24. februar 2010

DK

Sussie&Lilje skriver:

Ej troede også det ville se meget værre ud, hold da op ...

Har du set klippet med tangen? De flår bare den baby ud!!

Anmeld

24. februar 2010

Low

Det ser ikke så lækkert ud synes jeg .

Det ligner at lægen er ved at knække hoved af barnet synes jeg hehe .

Jeg kom til at tænke på at hvis manden står oppe ved siden af en hvor meget kan han så se af det der? Det er fordi min x(ham der har gjort mig gravid) ikke kunne tænke sig at se sådan noget eller hvert fald så vil han gerne undgå det men han vil gerne være ved siden af mig.

Anmeld

24. februar 2010

Lullaby

Ja jeg synes at det ser modbydeligt ud når hun bliver klippet. Godt jeg ved at man er følelsesløs dernede...

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er du VIMMER en basse-baby der kommer ud der!!

Men i øvrigt er det altså den værste fødestilling at ligge på ryggen sådan der. Fødekanalen bliver presset sammen og man presser imod tyngdekraften.

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

min kæreste siger han kan huske lyden da hans 1 dame blev klippet

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Så synes jeg faktisk at den her hvor de bruger tang er værre. Altså hun hverken bløder eller sprækker hun skriger bare sådan!

Og lægen bliver ved med at sige "tranquille tranquille" og betyder det ikke "ti stille", eller "ro", eller noget i den duer? (Ditte helt uden former for spansk/portugisisk kundskaber)

Jeg tror vi kvinder skal være glade for de søde milde danske jordemødre. Jeg tror vores sydenlandske søstre har det lidt værre!

http://www.youtube.com/watch?v=niOhZknE3NU

MAMA MIA den der tang der... GYYYYS... Det kan da ikke være godt for baby...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.