Video af en fødende kvinde der bliver klippet i mellemkødet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.642 visninger
44 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

DK

Godt så.

Jeg har altid undret mig over hvordan, men det kan man se her!

Det er faktisk ikke så blodigt som jeg havde troet, og babyen kommer ud med det samme bagefter!

OBS: Det bliver dog ret blodigt når moderkagen bliver født, så hvis man har sarte nerver/endnu aldrig født, så sluk for klippet når babyen er ude!

http://www.youtube.com/watch?v=CFBfb9XOYwg&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Mutti2B

Puha, jeg får helt ondt i maven bare af overskriften, så ved da ikke om jeg tør at se videoen

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Det er ikke så slemt som jeg troede det ville være...

Anmeld

24. februar 2010

DK

Mutti2B skriver:

Puha, jeg får helt ondt i maven bare af overskriften, så ved da ikke om jeg tør at se videoen

Altså, det er ikke slemt at se klippet. Det er faktisk ikke så voldsomt som jeg troede, det er jo kun et tyndt lag hud. Jeg havde af en eller anden grund altid forestillet mig en fjerkræssaks og at de så klippede "op ad - inden i" men det gør de jo slet ikke.

Hvis du er sart så SLUK dog for klippet så snart barnet er ude!

Anmeld

24. februar 2010

DK

MoarJ skriver:

Det er ikke så slemt som jeg troede det ville være...

Nej vel? Jeg var også overrasket. Dog er der ret meget blod tilsidst. Så meget tror jeg altså slet ikke at jeg blødte dengang! Men måske man bare ikke opdager det?

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

DK skriver:

Nej vel? Jeg var også overrasket. Dog er der ret meget blod tilsidst. Så meget tror jeg altså slet ikke at jeg blødte dengang! Men måske man bare ikke opdager det?

Til sidst, ja der er der da lidt blod.. Men det er jo til overkomme...

Jeg bemærkede heller ikke om jeg blødte meget da da jeg fødte... Kan ikke huske hvor meget de sagde jeg havde smidt...

Anmeld

24. februar 2010

DK

MoarJ skriver:

Til sidst, ja der er der da lidt blod.. Men det er jo til overkomme...

Jeg bemærkede heller ikke om jeg blødte meget da da jeg fødte... Kan ikke huske hvor meget de sagde jeg havde smidt...

JM sagde intet om hvor meget blod jeg havde tabt. Tror måske hun sagde at det ikke var meget. Men jeg blev så heller ikke klippet og jeg sprækkede heller ikke.

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

DK skriver:

JM sagde intet om hvor meget blod jeg havde tabt. Tror måske hun sagde at det ikke var meget. Men jeg blev så heller ikke klippet og jeg sprækkede heller ikke.

Jeg blev heller ikke klippet... Sprækkede en smule... Det var ikke slemt..

Anmeld

24. februar 2010

Berg

Puha, jeg syntes altså det ser ret voldsomt ud.........

Anmeld

24. februar 2010

Mutti2B

DK skriver:

Altså, det er ikke slemt at se klippet. Det er faktisk ikke så voldsomt som jeg troede, det er jo kun et tyndt lag hud. Jeg havde af en eller anden grund altid forestillet mig en fjerkræssaks og at de så klippede "op ad - inden i" men det gør de jo slet ikke.

Hvis du er sart så SLUK dog for klippet så snart barnet er ude!

Jeg synes nu ikke jeg er sart. Jeg var med til fødslen af min venindes søn og synes det var det største i hele verden.

Det er nok bare tanken om at der var nogen der klippede i mig, der gjorde at det vendte sig i mig. Mindes tydeligt en gang jeg skulle studse filetten og kom til at klippe mig selv i en af flapperne, he he . Aaaavvvs!! Men det er jo en heeeelt anden historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.