Video af en fødende kvinde der bliver klippet i mellemkødet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Josesmor

Åhhh gud altså.. jeg fik da helt ondt i maven.... Jeg plejer ik være specielt sart og ser ofte mange grumme ting på mit arbejde, men klippet kunne jeg ikke lige klare.. Tør slet ik se den anden video

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Becks

Synes ikke det ser slemt ud på nogen af dem, jo det er lidt "argh" på den 2 video.. Men jeg bryder mig ikke om, at se på negen af dem, hvordan de nærmest brækker nakken på babyerne, nu har jeg jo ikke født, så ved ikke om det foregår sådan herhjemme også, af JM sådan tager fat i hovedet og "twister" Føler de brækker nakken påd dem!

Anmeld

24. februar 2010

Bare mig..

Jeg vil sige, at det beroliger mig, at man ikke kan hører hende skrige... For av for satan da, det ser ud som om det godt kan mærkes.

Håber lidt på, at man kan sige, at hvis der skal klippes, så vil jeg IKKE vide det før bagefter. Og efter de har syet først. - jeg har jo ikke født før så jeg aner ikke hvor lang tid det tager at sy sammen... Jeg vil heller ikke vide hvis jeg er sprækket hele vejen, før efter... - hvis man kan undgå at få det at vide.

Anmeld

24. februar 2010

December 27

Kald mig bare sart, men dette klip skal min mand ikke se, og slet ikke om jeg vil have ham til at se baby komme ud.. tror bare han skal blive oppe ved mit hovede

MEN det ser jo slet ikke slemt ud.. for mit vedkommende ( min mand er ikke særlig begejstret for at se blod )

Anmeld

24. februar 2010

Risen

arh er lige blevet endnu mere nervøs for den forbandet fødsel ! 

Anmeld

24. februar 2010

Simplyred

Okay.........det skulle jeg ikke have set.................synes det ser VILDT forfærdeligt ud!!

Anmeld

24. februar 2010

Loa

Holy Crap..... Har kun set 1 klip og skal ikke se 2 klip

Shit det så ikke rart ud at blive klippet........

Og nu har jeg ikke født endnu, men er det normalt at det er så svært at få moderkagen ud? Troede den bare gled stille og rolig ud........ Gyyys........... Sys der var meget blod........

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

Det eneste jeg syntes der ser voldsomt ud er der hvor de hiver vildt i ungen hehe

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

Pia. skriver:

Jeg syntes jo at fødsler er meget smukke, men lige det her klip det kunne jeg ikke klare at se uden at lave ansigter - AAAAV FOR SATAN OG ALT MULIGT ANDET BLA BLA... !!!! ... - jeg er heldigvis aldrig blevet klippet eller syet for den sags skyld, så jeg er sluppet billigt... tror jeg... Av min tis-marie...

Jeg flækkede lidt og mærkede det slet ikk heller ikke da hun syede det. Men mærkede det fandme da hun skulle tage stingene igen

Anmeld

24. februar 2010

Miamaja

DK skriver:

Altså, det er ikke slemt at se klippet. Det er faktisk ikke så voldsomt som jeg troede, det er jo kun et tyndt lag hud. Jeg havde af en eller anden grund altid forestillet mig en fjerkræssaks og at de så klippede "op ad - inden i" men det gør de jo slet ikke.

Hvis du er sart så SLUK dog for klippet så snart barnet er ude!

hahaha som du dog kan sige det. uha jeg kan slet slet ikke forestille mig at blive klippet. yikes, ingen naturlig form for fodsel til mig, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.