Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Var det ikke hendes veninde?

Eller hoppede jeg ud af tråden før hun kom til?

Du hoppede af tråden for tidligt.. Hun skrev noget om at vi skulle lukke røven og at hun er ved at få sin unge tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Du hoppede af tråden for tidligt.. Hun skrev noget om at vi skulle lukke røven og at hun er ved at få sin unge tilbage..

Nå for dælan...

Ja, det lyder godt nok som hende

Kan du huske hvad tråden hed?

Anmeld

23. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Nå for dælan...

Ja, det lyder godt nok som hende

Kan du huske hvad tråden hed?

https://www.baby.dk/debat/40303pi7/ordet-er-frit/de-unge-moedre----.aspx#GoToMessage

Here it is...

Anmeld

23. februar 2010

Tynen

Thanks!

Det må blive til i morgen - Nu skal jeg sgu i seng..

Anmeld

24. februar 2010

Lise

MS er ikke så slem - hun er bare SJOV!!!  Nogen der har set afsnittet der kom på nutv igår? Hun har så mange ideer, men kan ikke finde ud af noget selv... hihi.

Inge

Hannah

Kan ikke helt komme mig over min næsten-nabo twin-mom Christina her i downtown Hvidovre hun sagde at hun nu var så udkørt at hun om morgenen når hun havde givet mad til "ungerne" slukkede babyalarmen og lukkede døren og sov fire timer mere  Det gør ondt i mit moderhjerte at tænke på så små babyer ligge der og hyle, mens deres (forståeligt nok) trætte mor sover..

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

Lise skriver:

MS er ikke så slem - hun er bare SJOV!!!  Nogen der har set afsnittet der kom på nutv igår? Hun har så mange ideer, men kan ikke finde ud af noget selv... hihi.

Inge

Hannah

Kan ikke helt komme mig over min næsten-nabo twin-mom Christina her i downtown Hvidovre hun sagde at hun nu var så udkørt at hun om morgenen når hun havde givet mad til "ungerne" slukkede babyalarmen og lukkede døren og sov fire timer mere  Det gør ondt i mit moderhjerte at tænke på så små babyer ligge der og hyle, mens deres (forståeligt nok) trætte mor sover..

Ja, den sad godt nok lige i skabet!

Jeg har så ondt af hende og ville bare ønske man kunne hjælpe hende.
Forstår ikke hvorfor hendes mor ikke aflaster hende lidt mere nu hvor hun ved hvor bryde-grædende-sammen-uoverskueligt det er.

Stakkels mor og stakkels børn.
Jeg forstår satme godt hun er udmattet - De græder næsten hele afsnittet igennem.
Jeg har til tider lyst til at hoppe i havnen af bare udmattelse og afbrudt søvn .. Og det er kun over ET barn (På 2½ år     )

MS - Vor herre bevares!
Jeg fatter ikke hun kan holde ud at leve på den måde - Jeg bliver helt stresset af det

Anmeld

24. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

Inge

Hannah

Har hun sagt det for åben skærm? Er det ikke lidt farligt i forhold til myndighederne??

Anmeld

24. februar 2010

Lise

Stumpen skriver:

Har hun sagt det for åben skærm? Er det ikke lidt farligt i forhold til myndighederne??

Ja, det sagde hun..  Ved ikke noget om myndighederne - ser de DUM?

Anmeld

24. februar 2010

Lise

Tynen skriver:

Ja, den sad godt nok lige i skabet!

Jeg har så ondt af hende og ville bare ønske man kunne hjælpe hende.
Forstår ikke hvorfor hendes mor ikke aflaster hende lidt mere nu hvor hun ved hvor bryde-grædende-sammen-uoverskueligt det er.

Stakkels mor og stakkels børn.
Jeg forstår satme godt hun er udmattet - De græder næsten hele afsnittet igennem.
Jeg har til tider lyst til at hoppe i havnen af bare udmattelse og afbrudt søvn .. Og det er kun over ET barn (På 2½ år     )

MS - Vor herre bevares!
Jeg fatter ikke hun kan holde ud at leve på den måde - Jeg bliver helt stresset af det

Arhmen, er du klar over hvor mange gange jeg har tænkt at jeg da snildt kunne gå over og hjælpe hende... Der er bare lige det problem at jeg ikke lige helt præcist ved hvor hun bor, og at optagelserne vi ser nu er fra sensommeren/efterår.

Så hende faktisk sammen med hendes mand Michael i sidste uge - kunne da lige have hørt om jeg kunne give en hånd med

Læste lige på Øffen at KaMa har lagt mærke til at der er lagt ekstra gråd på optagelserne  Hvis det er rigtigt...  Jamen, det er jo ondt.

Anmeld

24. februar 2010

Stumpen

Lise skriver:

Ja, det sagde hun..  Ved ikke noget om myndighederne - ser de DUM?

Et eller andet sted skulle det ikke undre mig, da det jo ikke er de mest stabile forældre programmet omtaler.. Men andre mennesker kunne måske også melde hende på baggrund af programmet/den udtalelse??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.