Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Lise

Argh - så så jeg lige dagens afsnit på nutv. Hannah er sgu da mere moden end hendes tossede mor  Hvad sker der for at hun ikke vil hjælpe hendes datter pga hun er sur på sagsbehandleren? Hannah gør da det helt rigtige her... mhmm!

Og så siger jeg bare igen: Inge  Hun skal edderhyleme være glad for hendes stedmor, for hun er sgu da et tålmodigt kvindmennesk! Inge derimod...grrrr..  

Det var dagens dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

BK

Lise skriver:

Argh - så så jeg lige dagens afsnit på nutv. Hannah er sgu da mere moden end hendes tossede mor  Hvad sker der for at hun ikke vil hjælpe hendes datter pga hun er sur på sagsbehandleren? Hannah gør da det helt rigtige her... mhmm!

Og så siger jeg bare igen: Inge  Hun skal edderhyleme være glad for hendes stedmor, for hun er sgu da et tålmodigt kvindmennesk! Inge derimod...grrrr..  

Det var dagens dum

Ja tak og i behøver ikke afsløre mere, det er jo ikke alle der ser NuTv husk det...

Anmeld

24. februar 2010

Lise

Klock skriver:

Ja tak og i behøver ikke afsløre mere, det er jo ikke alle der ser NuTv husk det...

Undskyld!

Anmeld

24. februar 2010

BK

Lise skriver:

Undskyld!

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

Lise skriver:

Arhmen, er du klar over hvor mange gange jeg har tænkt at jeg da snildt kunne gå over og hjælpe hende... Der er bare lige det problem at jeg ikke lige helt præcist ved hvor hun bor, og at optagelserne vi ser nu er fra sensommeren/efterår.

Så hende faktisk sammen med hendes mand Michael i sidste uge - kunne da lige have hørt om jeg kunne give en hånd med

Læste lige på Øffen at KaMa har lagt mærke til at der er lagt ekstra gråd på optagelserne  Hvis det er rigtigt...  Jamen, det er jo ondt.

Ekstra gråd?
Hvordan kan man høre det - Og hvilken tråd stod det i?

Det skulle ikke undre mig at SandTv kunne finde på at tricke lidt med virkeligheden
(But gotta love it anyway)

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

Lise skriver:

Det var dagens dum

Ja, jeg fatter heller ikke hende moderen.
- Specielt ikke når hun kan se at Hannah ikke har andre at tage med..

Og Inge.. Arhmen..
Jeg gider ikke engang skrive mere end

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Et eller andet sted skulle det ikke undre mig, da det jo ikke er de mest stabile forældre programmet omtaler.. Men andre mennesker kunne måske også melde hende på baggrund af programmet/den udtalelse??

På den anden side så tror jeg ikke at en lille snas på 7-10 minutter fra deres hverdag er grundlag nok for en undersøgelse af sagen.. Eller er det?!

Anmeld

24. februar 2010

Bamme

I  June!

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

Bamme skriver:

I  June!

June?
Har du samme tv-forbindelse som Stumpen?!

Anmeld

24. februar 2010

Bamme

Tynen skriver:

June?
Har du samme tv-forbindelse som Stumpen?!

Aner ikke hvad du taler om, but I want June back!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.