Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

June?
Har du samme tv-forbindelse som Stumpen?!

Luk mormor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

På den anden side så tror jeg ikke at en lille snas på 7-10 minutter fra deres hverdag er grundlag nok for en undersøgelse af sagen.. Eller er det?!

Det ved jeg ikke, og så jeg det ikke, men hvis hun siger at hun sover dårligt pga tvillingerne og giver dem mad og slukker alarmen, så hun ikke kan høre deres gråd, er det ikke forkasteligt ? om det så sker en eller flere gange? Jeg kan forestille mig at man kan være langt ude ved mangel på søvn, men kunne du slukke alarmen så du ikke kunne høre dine børn??

Men om det er nok til at starte en undersøgelse, det tvivler jeg på i dagens dk og især fordi det -desværre- er "i småtings afd." af hvad der sker mod børn..

Anmeld

24. februar 2010

ivfmarie

snas...

Det er simpelthen årets ord, tak for dét Tunmor

Snas... You gotta love it!

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

ivfmarie skriver:

snas...

Det er simpelthen årets ord, tak for dét Tunmor

Snas... You gotta love it!

Åh, jeg ber´

Anmeld

24. februar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Det ved jeg ikke, og så jeg det ikke, men hvis hun siger at hun sover dårligt pga tvillingerne og giver dem mad og slukker alarmen, så hun ikke kan høre deres gråd, er det ikke forkasteligt ? om det så sker en eller flere gange? Jeg kan forestille mig at man kan være langt ude ved mangel på søvn, men kunne du slukke alarmen så du ikke kunne høre dine børn??

Men om det er nok til at starte en undersøgelse, det tvivler jeg på i dagens dk og især fordi det -desværre- er "i småtings afd." af hvad der sker mod børn..

Nej, jeg ville ALDRIG kunne gøre det, men nu står jeg heller ikke alene med 2 stks. til-altid-skrigende-tvillinger dag og nat 5-6dage om ugen i træk - Jeeeez! Jeg ville da gå i både panik og spåner

Jeg fatter simpelthen ikke at hun ikke får noget opbakning fra hendes familie, SP eller noget tvillingehjælp istedet (Hvis det da stadig findes.. Det gjorde det da min søster fik tvillinger)

Hendes mor skulle passe dem i 48 timer og fik sammenlagt 3 timers søvn i de 2 døgn.
Hun brød grædende sammen da Christina kom og hentede dem af bare lettelse, har hun udtalt.
Det er det der gør at jeg simpelthen ikke kan forstå at moderen ikke kommer og aflaster en gang imellem af sig selv.

Anmeld

24. februar 2010

Lise

Tynen skriver:

Ekstra gråd?
Hvordan kan man høre det - Og hvilken tråd stod det i?

Det skulle ikke undre mig at SandTv kunne finde på at tricke lidt med virkeligheden
(But gotta love it anyway)

https://www.baby.dk/debat/40875pi1/ordet-er-frit/dum--puk-rebecza.aspx#GoToMessage 

Jeg ved ikke hvordan man kan høre det. Det er ikke noget jeg har lagt mærke til..

Anmeld

24. februar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Nej, jeg ville ALDRIG kunne gøre det, men nu står jeg heller ikke alene med 2 stks. til-altid-skrigende-tvillinger dag og nat 5-6dage om ugen i træk - Jeeeez! Jeg ville da gå i både panik og spåner

Jeg fatter simpelthen ikke at hun ikke får noget opbakning fra hendes familie, SP eller noget tvillingehjælp istedet (Hvis det da stadig findes.. Det gjorde det da min søster fik tvillinger)

Hendes mor skulle passe dem i 48 timer og fik sammenlagt 3 timers søvn i de 2 døgn.
Hun brød grædende sammen da Christina kom og hentede dem af bare lettelse, har hun udtalt.
Det er det der gør at jeg simpelthen ikke kan forstå at moderen ikke kommer og aflaster en gang imellem af sig selv.

Jeg tror først der er hjælp at hente når man får trillinger.. Jeg tror bestemt heller ikke det er en god situation hun står i, mens synes altså det tangere til omsorgssvigt..

Men gu er det trist for hende at hun ingen hjælp får til de her to små styk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.