Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Århja.. Jeg kan godt forstå at hun er frustreret, men skal vi nu ikke liiiige skrue ned for charmen?!
Min er nu stadig IngeY
Astrid P skriver: Yes, så har jeg da fået en ny hadningsperson i DUM. Førhen var det Maolu Stella, men nu tager Hanna da godt nok prisen! Mage til teenagemopset lille forkælet tøs skal man da lede længe efter...
Yes, så har jeg da fået en ny hadningsperson i DUM. Førhen var det Maolu Stella, men nu tager Hanna da godt nok prisen! Mage til teenagemopset lille forkælet tøs skal man da lede længe efter...
Yes er totalt enig, hende og hendes mor de er da totalt håbløse
Det kan Malou Stella da ikke hamle op med
Tynen skriver: Århja.. Jeg kan godt forstå at hun er frustreret, men skal vi nu ikke liiiige skrue ned for charmen?! Min er nu stadig IngeY
Astrid P skriver: Hvem er Inge?
Hvem er Inge?
Hende fra sidste sæson med jogginbukserne med "INGE Y" skrevet henover numsen, hende med Annabell og hende der grinede sin stedmor flabet op i ansigtet da hun forklarede hvor vigtigt det var at hun tog sit barn op når det græd..
Gotta love her.. Eller...
Hannah har en profil herinde Oprettede den i forbindelse med en dum tråd på øffen..
Stumpen skriver: Hannah har en profil herinde Oprettede den i forbindelse med en dum tråd på øffen..
Var det ikke hendes veninde?
Eller hoppede jeg ud af tråden før hun kom til?
Astrid P skriver: Hmm... Det var vist den sæson jeg sprang over! Hende mindes jeg overhovedet ikke
Hmm... Det var vist den sæson jeg sprang over! Hende mindes jeg overhovedet ikke
Det var ellers en skam.. Da fik man ellers lyst til at give fjernsynet tæsk med en sok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128