Så kom vi endelig i build a bear <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

oo

for fanden mand, hvor jeg bare sidder og vræler nu!

hvor er det bare dejligt og hvor er jeg bare GLAD for at du endelig kan nyde din graviditet!!!!

Søren har skullet høre RIGTIG meget om dig, Rosa og Caroline idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Tina2

Uhhh, det er SÅ dejligt at høre, Zafir!!!!! Har tænkt meget på dig idag.......

Så bliver det jo ikke meget bedre, og Idun ved det nu, fantastisk!!!

Stort, stort tillykke med den fine baby i maven!!!

Kram Tina

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

for fanden mand, hvor jeg bare sidder og vræler nu!

hvor er det bare dejligt og hvor er jeg bare GLAD for at du endelig kan nyde din graviditet!!!!

Søren har skullet høre RIGTIG meget om dig, Rosa og Caroline idag

Ja, det er bare helt fantastisk... Helt fantastisk at alting gik godt idag

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Uhhh, det er SÅ dejligt at høre, Zafir!!!!! Har tænkt meget på dig idag.......

Så bliver det jo ikke meget bedre, og Idun ved det nu, fantastisk!!!

Stort, stort tillykke med den fine baby i maven!!!

Kram Tina

Tusind tak!!

Det er også rigtig dejligt at kunne fortælle Idun det... Og at hun bare er jublende lykkelig...

Anmeld

18. februar 2010

wamse

Jeg fik simpelthen gåsehud af at læse din beretning. Stort tillykke fra mig til jer

Anmeld

18. februar 2010

lion

Først stort tillykke med at din baby er helt fin og rask.

Hvor er din datter bare sød og skøn ud fra det du skrev. Det må ha gjort dagen endnu bedre.

Anmeld

18. februar 2010

Zafir skriver:

Idag... Jeg har virkelig frygtet og ventet og længes og ikke længes efter denneher dag. Da vi sad i venteværelset. Jeg kunne huske, hvert et sekund af nf med Spunken. Men altså...

Vi kom ind. Så hos ham der, ikke taler så godt dansk og han begyndte at stille alle mulige DUMME spørgsmål, og jeg blev mega irriteret, så Tom til sidst bare sagde, nu må du altså lige!! Men jeg begyndte så at græde fordi presset bare var for stort.

Så lagde jeg mig op på briksen og han sagde alt det med, at det jo var meget tidligt og blabla og at det jo godt kunne være at vi ikke kunne se det osv... Så jeg måtte komme tilbage en anden dag. GRRR. Holdsåkæft og få scannet mig altså!!

Nå, men altså ... så begyndte han at scanne og den lå MUSESTILLE... Og sov. Man kunne se en lille hånd og den lå næsten helt fra siden...

Men altså - han kunne ikke helt få nakkefolden i starten. Jeg havde ikke taget briller på, for jeg ville ikke se den først, hvis den ikke var fin...

Så begyndte han at sige at det var et MEGET FINT foster og at næsebenet var fint og det lovede jo godt, for det var det ikke på 60% af downs børnene... og Kæben var fin og det talte ogås med i statestikken mod at den skulle være syg. Så målte han flow i navlestreng og hjertet og det var fint og det ville heller ikke være fint, hvis den var syg.

Så tog jeg briller på. Og han blev VED med at sige at den var så fin...

Så fik jeg møflet lidt rundt, så den vendte sig lidt. Så fik han målt nakkefolden masser af gange og gennemsnittet lå på 1,2 mm Rigtig fint.

Så målte han hovedet og scannede at der var en FIN hjerne og at hovedet var rigtig størrelse og sagde at min moderkage lå op af bughulen, så der nok ville gå lidt længere før at jeg mærker den...

Så jeg følte mig ret tryg, fordi han undersøgte alle de ting, man kunne se på nuværende tidspunkt...!! Det var godt.

Så satte han alle tallene ind i det og endte med et fint tal - alt taget i betragtning (altså at vi før har fået en syg en og min alder og min tidlige duble test og alt det der) ... også endte vi på 3457. Og det syntes jeg er rigtig fint Han sagde tilllykke og jeg IKKE skulle være bange mere!

Så nu begynder jeg rent faktisk at føle at jeg er gravid. At FORSTÅ at jeg er gravid!!!...

Men altså - vi kørte til min far og vivi, hvor Idun var og Vivi tog med i Build a Bear. Jeg sagde ikke, hvad vi skulle. Men husbonni skulle jo sove. Så kom vi ind i butikken.

Idun ser på mig... Skal vi HERIND mor???...
Ja, min skat.. Hvad var det du det var, hvis vi skulle herind?
NEJ MOR!! Er det sandt??? skal jeg have en lillesøster eller lillebror???
Ja, det er sandt min skat.
Jamen MOR!! HAr du rigtig i virkeligheden en baby i maven???
ÅH MOR!!! HVor er jeg glad. Og Idun kastede sig ind til mig... Og kyssede min mave og sagde bare at hun var SÅ glad.

Så fik hun lavet den fiiiiineste hvide tiger-bamse og fik et sæt brudetøj til den (også er det tigerens år, siger moster-min!! )

Hun krammede mig flere gange, mens vi var i butikken og sagde: Jeg håber altså ikke babyen dør, mor... Så sagde jeg til hende, at det var derfor hun først havde fået det atvide nu, fordi vi havde snakket med lægen idag og fået atvide at den er sund og rask og har det godt...

Åh, hvor er jeg glad mor!!

Da vi kørte hjem, fra Build a Bear siger hun: Mor! - Det er den bedste dag i mit liv... På nær min fødselsdag!!

Jeg er bare rigtig glad. Jeg er mega mega mega træt og glad og glad for at Idun render rundt med armene over hovedet og er vildt lykkelig

Jeg scanner, scanningsbilledet i morgen, men jeg har lige taget et billede af det...

Også er der GALLERI fra Lille Pus' tilbliven til verden

Den 18 feb 2010 er en god dag!!

Og som en ekstra bonus, så vokser den NØJAGTIG som den skal Så mit lille fnug er enig i at jeg er 11+4

Hvor er det bare dejligt for jer!!

Tillykke mange gange...  Hvornår har du termin??

Stine 29+1

Anmeld

18. februar 2010

Zafir skriver:

Han sagde at han normalt ikke laver NF, men pga min forhistorie, var det ham. Så han må jo være dygtig jo... Mmm Jeg følte mig også tryg, ved de ting han viste os. Men altså - han er ikke god til mennesker.

Jeg havde ham også til min NF, og måtte næsten gentage ham hvergang han havde sagt noget, for at være sikker på at ejg havde forstået det rigtigt... Jeg følte mig dog helt tryk ved han's arbejde.. Han virker i hvertfald till at ha fuldstændigt styr på det, men altså... Send manden på et dk-sprog kursus, så man ik ligger og bliver utryk...

Jeg havde en der hedder Marianne Bûllow til gennemscanning, og hun er et af de sødeste mennesker ejg længe har mødt!!

Stine 29+1

Anmeld

18. februar 2010

Tina Andersen

shit sikken et indlæg dejligt at læse men puha du får tårene til at strømme ned af kinderne stort tillykke med Fnug som nu skal vokse sig stor og stærk

Men hold op hvor har jeg været nervøs på jeres vegne super at det gik godt

kh

Tina & Co

Anmeld

18. februar 2010

Trolde_mor

Ihh så sidder man bare med tårer i øjenene og siger højlydt "nååååååååårh" og snøfter, mens kæresten irriteret skruer op for tvet for nu er kæresten solgt igen..

Men hvor er det bare dejligt, og hvor er Idun bare sød - hun bliver en fantastisk storesøster Og så valgte hun tigeren, i tigerens år

Er rigtig glad på jeres vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.