Så kom vi endelig i build a bear <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

helora

Sikke en skøn beskrivelse af noget, der må have været et ENOORMT følelsesladet øjeblik. Et stort tillykke med jeres velskabte Lille Pus Og sikke en reaktion fra Idun. Den dag må simpelthen gå over i historien som en af de mere uforglemmelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Tvilling

Åh altså.  Jeg har fulgt med i din frygt og ventet spændt på side linien.

Din beskrivelse af dagen får simpelthen tårene til at trille ned af kinderne. Og din datter  Hvor er det FANTASTISK for jer.

Stort TILLYKKE til jer alle 3 med din dejlige NF.

K Tvilling 23 plus 5

Anmeld

18. februar 2010

Winnie

Stort tillykke med at alt er fint med baby

Hvor er Idun bare skøn. Hun bliver sikkert verden bedste store søster til jeres lille fnug

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Tillykke Zafir, er virkelig glad på jeres vejne, og hvor må det bare være dejligt endelig af at få en afklaring, så livet kan fortsætte og så med en dejlig voksende baby i maven.., 

Anmeld

18. februar 2010

lululupo

Det er altså ikke okay at skrive sådan når der er sååå mange hormon fyldte kvinder, i hvert fald tuder jg af din historie.... Hvor er det fantastisk

TILLYKKE

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Det kunne jeg så slet ikke tåle at læse, så nu tuder jeg .... hvor er det fantastisk at læse... tillykke igen... og hvor er jeres datter bare en skøn og kærlig pige... men det kommer nu slet ikke bag på mig...

Hvor er det skønt...

Anmeld

18. februar 2010

Ranarupta

Årh, så blev det vræletid, Zafir!! 
Jeg synes, at det er så dejligt, at I endelig har fået vished for, at det er en rask og fin spire, du har i maven.
Og Iduns reaktion er ... ja... har ikke ord for det. Hun er jo allerede fyldt med kærlighed til spiren. 

Et stort tillykke med dagen.  

Anmeld

18. februar 2010

mariamiss6

Uh hvis jeg var dig havde jeg sagt til den scanningsmand at "alt det der ved jeg godt, for det er ikke min første gang, så scan nu bare, og snak bagefter".

Men fantastisk skønt at alt gik godt, jeg HAR jo også sagt at jeg har gode mavefornemmelser, men der er aaaaaldrig nogen der tror på mig

Og hvor er Idun altså bare skøn... Hun bliver helt sikkert din aller bedste veninde når hun bliver voksen. Den der kender sin mor bedst i heeeele verden

Anmeld

18. februar 2010

LinLin

Dejligt!

Anmeld

18. februar 2010

Sujan

Ih hvor er det bare fantastisk zafir... Og hvor er Idun bare dejlig.. Med alt der i har været igennem fortjener du bare at nyde din graviditet.. Ønsker alt muligt held og lykke til jeres fantastiske familie der snart får et nyt medlem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.