Så kom vi endelig i build a bear <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Susan1978

Der er altså ingen som dig som kan skrive helt ind til ens følelser.. sidder også med gåsehud og tårer i øjene.  arhmen er jo nærmest ligeså lykkelig som jer over den dejlige scanning.

for fanden hvor er det bare dejligt at læse og hvor er Idun dog en helt igennem fantastisk pige, hun bliver bare verdens bedste storesøster.

Stort tillykke med fnug -  ihh altså Ziffer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

karina1980

hvor er det bare fantastisk dejligt at høre, stort tillykke herfra

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Det har bare været en super dag... Som du har fortjent, dig og din familie... Tillykke med dejligheden i maven...

Majken 20+ (og nu med rigtig dårlig samvitttighed, for jeg er kommet i tanke om, at Anton til sin dåb fik et gavekort til Build-a-bear.... Han bliver 3 år til marts... Må vist hellere snart komme afsted)

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lion skriver:

Først stort tillykke med at din baby er helt fin og rask.

Hvor er din datter bare sød og skøn ud fra det du skrev. Det må ha gjort dagen endnu bedre.

Det gjorde det også!!... Det var så skønt at se hende springe rundt og juble med hænderne over hovedet og kysse min mave

Anmeld

18. februar 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Også er der GALLERI fra Lille Pus' tilbliven til verden

Tårerne triller ned at kinderne....hvor er Idun dog skøn Tillykke med de gode nyheder.

Og dét galleri skal jeg bare se - Lille Pus tilblivelse....

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Tilmeldt skriver:

Jeg havde ham også til min NF, og måtte næsten gentage ham hvergang han havde sagt noget, for at være sikker på at ejg havde forstået det rigtigt... Jeg følte mig dog helt tryk ved han's arbejde.. Han virker i hvertfald till at ha fuldstændigt styr på det, men altså... Send manden på et dk-sprog kursus, så man ik ligger og bliver utryk...

Jeg havde en der hedder Marianne Bûllow til gennemscanning, og hun er et af de sødeste mennesker ejg længe har mødt!!

Stine 29+1

Spændende at se hvem jeg får til md

Jeg har termin 4. september.

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Tårerne triller ned at kinderne....hvor er Idun dog skøn Tillykke med de gode nyheder.

Og dét galleri skal jeg bare se - Lille Pus tilblivelse....

Hehe Lille Pus er jo den hvide tiger hehe...

Men altså - det er altså super stort. det passer virkelig til en begivenhed at tage i build a bear

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Ihhh altså alle sammen. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige

Jeg skal så meget ligge mig til at sove! Jeg trænger til det, skal monster tidligt op i morgen pga logistikken med biler osv..

Men jeg er bare SÅ glad for alle jeres hilsner Jeg elsker jer!!!

Det er så rart endelig at mærke roen i min krop og vide at det går fremad og føle at jeg rent faktisk ER gravid.

Det har virkelig gået op for mig idag Vi skal ha en BABY!!

Så nu tror jeg at jeg for en gangs skyld kan sove GODT i nat... Det trænger jeg i hvertfald til.

Kæmpe mega mega krammer til jer alle!!! 

Anmeld

18. februar 2010

LotteN

iihhh hvor dejligt Zafir. mange gange tillykke med det hele er som det skal være - hvad mere kan man dog ønske sig.

Hvor fantastisk Idun glæder sig så meget ti lat blive storesøster, det er da fantastisk. endnu negang stort tillykke til jer alle

Anmeld

18. februar 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Hehe Lille Pus er jo den hvide tiger hehe...

Men altså - det er altså super stort. det passer virkelig til en begivenhed at tage i build a bear

Øøøøvvvv - jeg troede lige at jeg skulle se lidt saftige billeder...

Jeg synes Idun's reaktion er helt fantastisk - og det er en super måde at fortælle hende det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.