Hvem husker du? og for hvad mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

jow jow meen alligevel heh

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Halbschön

Uha.. Glemmer sikkert nogle...

MoarJ - var den første jeg rigtig snakkede med herinde, og hun var den jeg skrev til da jeg havde født min lille bassemand. Og så er hun bare en dejlig pige og snakke med, og så har hun skønneste lille Julie.

Isabeau - vi begyndte også at snakke sammen ret hurtigt, vi havde termin med 4 dages mellemrum, men endte med at føde med en måneds mellemrum. Skøn pige med lille Stella

Sussie&Lilje - Smukke Sussie og smukke Lilje. Sussie kender min kæreste. Dejlig kreativ er hun

Caroline86 - en person jeg hurtigt bemærkede herinde på siden. Har fulgt nøje med i hendes graviditet og glæder mig til at se et billede af lille Laura

Eva - altid klar på at debattere. En smuk kvinde med ben i næsen.

qp - har vist aldrig rigtig debatteret med dig, men har da læst med. Synes det er cool at du altid siger din mening.

Lunae - En god veninde fra efterskolen. Har fulgt med i kampen om de to streger efter MA.

Ayasmor - Sara og hendes skønne pige. Rigtig sød at snakke med, og er altid klar med et par opmuntrende ord.

Zafir - hende der holder orden i vores debatter

Henrik/Tine - uden dem, ingen Baby.dk

Edck - den rigtige "Tristansmor", som jeg fandt på facebook.

Christina, mor til Elias/T241009 osv: En der tidligere debatterede meget, men ikke er så synlig mere. Og så har hun den skønne lille Elias.

Rosa - smuk smuk gravid kvinde. Virker altid så dejlig positiv. Husker især historien om lille Cajsa Olivia som blev til en lille Jonathan

mariamiss6 - den døde dildo, og kagehæftet.

Anasmor - kanon dygtig til at lave kager.

Anmeld

16. februar 2010

kiroo

Malou Vilma Nørgaard skriver:

jow jow meen alligevel heh

jeg husker dig.... hihi... bare du ikke forsvinder igen..

Anmeld

16. februar 2010

CRS

Her sidder jeg dag ud og dag ind på Baby.dk og er oppe hele 0,6 indlæg pr. dag også er man ikke engang nævnt!!!!

Hø Hø...

kan personligt ikke huske hverken navne eller ansigter på profil billeder andet end min kære hustru!!!

OGSÅ SELVF. Eva Du Satme Sej!!!

Alle jer andre i sku nok ligeglad med om jeg aner hvem i er alligevel

Anmeld

16. februar 2010

TbCp

FrkT skriver:

TbCp: Fordi hun har Liva, som er den skønneste krølhårede pige

awww det var sødt at blive husket på Tark!

Anmeld

16. februar 2010

FrkT

TbCp skriver:

awww det var sødt at blive husket på Tark!

Hehe, det behøves du da ikke takke for  Nogle husker man bare bedre end andre jo

Anmeld

16. februar 2010

Ni-ko-li-ne

KarinaIda skriver:

Eva - For hendes måde og være på, og gode debatter

Heidi - For hendes gode råd og forslag til kager

Zafir - For den super fede måde og være på, og så hendes datters flotte navn, som min skulle ha heddet også, hvis faderen ville være gået med til det

Henrik/Tine - For den gode side de har lavet her

Mariamiss6 - For hendes gode kommentarer i de forskellige debatter

ka-ri-na - Har skrevet lidt med hende

Stumpen, Caroline - For og være med i nogle debatter engang imellem

Der er nok en masse jeg har glemt herinde.. sorry....

juhuuuuuuuuuuuuu jeg er husket

Anmeld

16. februar 2010

Ni-ko-li-ne

FrkT skriver:

Nej hvor er det her bare en super skøn tråd.... rigtig hyggespreder  Ja, hvem husker jeg? Prøver at lave en liste.... men er bange for den bliver lang, for I er altså mange herinde, som jeg husker! Men det synes jeg kun er positivt

kitty: Fordi hun er en vidunderlig person, som jeg er kommet til at holde meget af, og som jeg glæder mig enormt til at møde. Så skal vi rigtig dyste i Singstar  Hun er en fantastisk støtte i dette her håbløse projekt baby, og man kan spørge hende om selv de mystiske ting, og hun er der bare altid! Og så er hun den eneste kvinde, som nogensinde har formået at gøre Jens jaloux på sig (nogle gange synes han vi skriver liiiiidt for meget sammen og han bliver overset). Vi føler ens omkring stort set alt og alle, og hun er bare en DEJLIG ÈN 

LineD: Fordi vi har mødt hinanden IRL nogle gange. Hun er en skøn pige, som jeg også savner at tilbringe tid med, og håber på at kunne gøre det mere i fremtiden igen. Holder meget af hende, fordi hun bare er sig selv - og så er hun en fantastisk støtte!

Tjuhl: Åhhh, Trine... selvfølgelig! Fordi hun er den hun er. Hun er en af de personer jeg har "mødt", som har det største hjerte nogensinde. Hun er bare sig selv hele vejen igennem, og hun er et utrolig empatisk menneske, hvilket i mine øjne er en vidunderlig egenskab. Og så støtter hun mig virkelig i tykt og tyndt, og jeg glæder mig sådan til hun står med sin lille længe ventede bebs i armene. Den baby kommer til at få SÅ meget kærlighed, og et par vidunderlige forældre.

noname: Fordi hun er så fantastisk god at snakke med, og en utrolig sød pige. Og så er hun ikke "bare som alle andre"

Senia: Fordi vi har heppet sådan på hinanden, og nu er hun endelig blevet gravid, og det er bare fantastisk! Så er det min tur næste gang  Og hun hepper bare SÅDAN på os, hvor er det skønt!

MoarJ: Fordi vi har snakket en del, og hun er vildt sød og forstående. Og så glæder jeg mig meget til at møde hende, når vi flytter over til Silkeborg-området!

Caroline86: Fordi hun er så helt igennem sød. Hun er der altid for én. Og så ved hun bare en masse om en masse ting  Glæder mig sådan til at se det første billede af hende med lille Laura i armene

silden85: Fordi vi støtter og forstår hinanden.

Henrik: Fordi han har lavet denne FANTASTISKE side, og fordi han er lynhurtig til at svare på alle vores dumme spørgsmål og kommentarer samt hamrende god til at lytte til vores idéer

Tine: Fordi hun er gift med Henrik og hans inspiration til at oprette denne skønne side.

susanne85: Fordi hun har søde Emil. Og så er hun bare sådan en man ikke glemmer, uden at jeg ved præcis hvorfor

Sujan: Fordi vi kæmper en svær kamp sammen!

Tandfeen i forklædning: Samme grund!

mariamiss6: Fordi hun altid kommer med gode og lange forklaringer og begrundelser i debatterne. Og så har hun nogle gode synspunkter!

TbCp: Fordi hun har Liva, som er den skønneste krølhårede pige

Jules: Fordi hun har Viktor, som er en skøn krabat  Og så har vi været lidt af det samme igennem!

dorthemus: Fordi hun er en hamrende sej kvinde, som skal være enlig mor med donorfar, og det er bare så sejt at hun har valgt som hun har! Og så er hun jo en super sød person

Znuzke: Fordi jeg synes hun lever super godt op til sit navn  Og fordi hun altid siger sin mening på en pæn måde!

Sussie&Lilje: Fordi hun er SUPER SMUK! Og har den sødeste lille datter. Og så virker hun bare som en vildt sød og sympatisk person - sådan én jeg gerne vil kende  

qp: Fordi hun er dødbringendes klog! Og fordi hun altid er klar på en god debat, og man er ikke i tvivl om at hun siger sin mening

Zafir: Fordi hun virker til at have en meget anderledes, spændende og fascinerende livsstil, og så er Idun bare den kønneste lille pige

Mor.sander: Fordi hun har været rigtig aktiv i debatterne og kommet med nogle gode synspunkter.

Mia Maia: Fordi hun virker som en skøn person. Og jeg hepper sådan på hende og de to streger!

Eva: Fordi hun opretter en masse spændende tråde med gode spørgsmål. Og fordi hun altid helt 100% siger sin mening, nogle gange lidt hårdt desværre - men jeg tror ikke det altid er ment så slemt som det er skrevet. Men en klog kvinde det må man nu sige hun er  Og så tror jeg faktisk vi alle husker Eva!

Stumpen: Fordi jeg kender hende IRL. Og hun er en rigtig sød og humoristisk kvinde med et par skønne døtre!

Heidi.: Fordi jeg synes hun er en super sej person med fede holdninger!

Ansemusen: Fordi hun altid er meget diplomatisk i sine kommentarer, og altid overvejer folks følelser i det hun skriver til dem!

lulle1985: Fordi jeg har kendt hende i mange år IRL, og vi har haft nogle skønne tider sammen. Og er så lykkelig på hendes vegne at bebsen nu endelig er på vej

LouiseLarsen: Fordi hun kommer med rigtig gode kommentarer i debatterne, er ærlig og altid i stand til at se tingene fra flere sider af  Ja, jeg synes sq hun er SEJ!

Milla-Victoria's mor: Fordi jeg hele tiden tror hun er en jeg kender der hedder Mai, når jeg ser hendes profilbillede. Men det er hun jo ikke.... men falder i stort set hver gang jeg ser det profilbillede, for hun ligner hende på en prik  Og så pga. hendes datters unikke navn

ka-ri-na: Fordi hun virker som en utrolig sød og fair person. Og hun er altid ordentlig i tonen i hendes debatter!

DianaMoar: Fordi hun bor i Engesvang og vi snart bliver næsten-naboer. Og fordi hun virker som en dejlig person!

NikitasMoar: Fordi vi har snakket meget sammen og om nogle personlige ting, som vi begge har været igennem.

DK: Fordi hun er rigtig smuk. Og fordi hun har super fed stil (tænker på billederne af hendes stue osv.)!

tak :0)

Anmeld

16. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

kiroo skriver:

jeg husker dig.... hihi... bare du ikke forsvinder igen..

ååhh taak

nej det gør jeg ikke..

Anmeld

28. februar 2010

Mathilde

Linda skriver:

Tja hvem husker jeg?? glemmer nok en del så undskylder på forhånd

Henrik: For at have startet den her fantastiske side op.

Tine: har nogle dejlige tøser

Sussie&Lilje: Giver nogle gode svar og kommentarer og er god til at debatere

Eva: du er altid klar med et svar, rap i replikken og kontant i dine svar og holdninger (absolut ikke negativt)

Caroline: fedt at få lov til at følge din graviditet så tæt og selvfølgelig ænderne

Rosa: Hyggelige debatter og gode svar og så er du jo bare gudeskøn som gravid

Mariamiss: herlige svar og kontant på den fede måde og selvfølgelig dildoen der afgik ved døden

Anasmor: fantastiske kagekreationer

Zafir: Er bare altid aktiv

Tjuhl: fik ondt i fingrene af at krydse så hårdt for de to streger og endelig kom de... fedt at følge dig.

Mathilde: vi fulgte dig tæt som gravid... men hvor blev du af??

Dianamoar: en dejlig knægt du har dig der

Mia Maia: krydser stadig for at mission baby lykkes meget snart

Ess: En pige med gå på mod, som jeg  ser det

Wamse: Du er bare for sej og en super stærk kvinde, hatten af for dig.

A: vi er jo naboer

Kitty: virker enormt rar og er altid velovervejet i sine svar i debatterne

Ninjaklubben: (i ved selv hvem i er) grundlaget for mine første venskaber på baby.dk) Sikke en gang spas der blev lavet i den tråd, til kl alt slt for sent om natten

qp: du er så dejlig lige til og siger din mening lige ud af posen

tror det var det, men har sikkert glemt nogen alligevel...

god dag til alle

Linda

Hov fik lige øje på denne tråd og kan se at der er nogle stykker der undrer sig over hvor jeg blev af og det kan jeg godt forstå! Jeg var jo rigtig meget på siden mens jeg var gravid og også inden jeg blev gravid..

Jeg har nu fået Celina og hun er et barn der kræver en hel del. Jeg kan sjældent lægge hende fra mig i mere en et par minutter og hun har været rigtig dårlig til at sove om dagen... Så jeg er her i det omfang jeg kan. Hvis jeg havde mere tid, brugte jeg den herinde. I er næsten mit eneste sociale netværk efter jeg har født og jeg er ked af, at jeg ikke kan være her mere

Samtidig har jeg min skole og lektier jeg skal passe, som ofte bliver det min første prioritet når jeg har et ledigt øjeblik (selvom jeg nu altid liige hurtigt kigger forbi herinde)

Så til jer der husker mig: jeg er her endnu, men ville ønske jeg kunne være her noget mere

Kram fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.