FrkT skriver:
Nej hvor er det her bare en super skøn tråd.... rigtig hyggespreder
Ja, hvem husker jeg? Prøver at lave en liste.... men er bange for den bliver lang, for I er altså mange herinde, som jeg husker! Men det synes jeg kun er positivt 
kitty: Fordi hun er en vidunderlig person, som jeg er kommet til at holde meget af, og som jeg glæder mig enormt til at møde. Så skal vi rigtig dyste i Singstar
Hun er en fantastisk støtte i dette her håbløse projekt baby, og man kan spørge hende om selv de mystiske ting, og hun er der bare altid! Og så er hun den eneste kvinde, som nogensinde har formået at gøre Jens jaloux på sig (nogle gange synes han vi skriver liiiiidt for meget sammen og han bliver overset). Vi føler ens omkring stort set alt og alle, og hun er bare en DEJLIG ÈN 
LineD: Fordi vi har mødt hinanden IRL nogle gange. Hun er en skøn pige, som jeg også savner at tilbringe tid med, og håber på at kunne gøre det mere i fremtiden igen. Holder meget af hende, fordi hun bare er sig selv - og så er hun en fantastisk støtte! 
Tjuhl: Åhhh, Trine... selvfølgelig! Fordi hun er den hun er. Hun er en af de personer jeg har "mødt", som har det største hjerte nogensinde. Hun er bare sig selv hele vejen igennem, og hun er et utrolig empatisk menneske, hvilket i mine øjne er en vidunderlig egenskab. Og så støtter hun mig virkelig i tykt og tyndt, og jeg glæder mig sådan til hun står med sin lille længe ventede bebs i armene. Den baby kommer til at få SÅ meget kærlighed, og et par vidunderlige forældre.
noname: Fordi hun er så fantastisk god at snakke med, og en utrolig sød pige. Og så er hun ikke "bare som alle andre" 
Senia: Fordi vi har heppet sådan på hinanden, og nu er hun endelig blevet gravid, og det er bare fantastisk! Så er det min tur næste gang
Og hun hepper bare SÅDAN på os, hvor er det skønt!
MoarJ: Fordi vi har snakket en del, og hun er vildt sød og forstående. Og så glæder jeg mig meget til at møde hende, når vi flytter over til Silkeborg-området!
Caroline86: Fordi hun er så helt igennem sød. Hun er der altid for én. Og så ved hun bare en masse om en masse ting
Glæder mig sådan til at se det første billede af hende med lille Laura i armene 
silden85: Fordi vi støtter og forstår hinanden.
Henrik: Fordi han har lavet denne FANTASTISKE side, og fordi han er lynhurtig til at svare på alle vores dumme spørgsmål og kommentarer samt hamrende god til at lytte til vores idéer 
Tine: Fordi hun er gift med Henrik og hans inspiration til at oprette denne skønne side.
susanne85: Fordi hun har søde Emil. Og så er hun bare sådan en man ikke glemmer, uden at jeg ved præcis hvorfor 
Sujan: Fordi vi kæmper en svær kamp sammen!
Tandfeen i forklædning: Samme grund!
mariamiss6: Fordi hun altid kommer med gode og lange forklaringer og begrundelser i debatterne. Og så har hun nogle gode synspunkter!
TbCp: Fordi hun har Liva, som er den skønneste krølhårede pige 
Jules: Fordi hun har Viktor, som er en skøn krabat
Og så har vi været lidt af det samme igennem!
dorthemus: Fordi hun er en hamrende sej kvinde, som skal være enlig mor med donorfar, og det er bare så sejt at hun har valgt som hun har! Og så er hun jo en super sød person 
Znuzke: Fordi jeg synes hun lever super godt op til sit navn
Og fordi hun altid siger sin mening på en pæn måde! 
Sussie&Lilje: Fordi hun er SUPER SMUK! Og har den sødeste lille datter. Og så virker hun bare som en vildt sød og sympatisk person - sådan én jeg gerne vil kende

qp: Fordi hun er dødbringendes klog! Og fordi hun altid er klar på en god debat, og man er ikke i tvivl om at hun siger sin mening 
Zafir: Fordi hun virker til at have en meget anderledes, spændende og fascinerende livsstil, og så er Idun bare den kønneste lille pige 
Mor.sander: Fordi hun har været rigtig aktiv i debatterne og kommet med nogle gode synspunkter.
Mia Maia: Fordi hun virker som en skøn person. Og jeg hepper sådan på hende og de to streger! 
Eva: Fordi hun opretter en masse spændende tråde med gode spørgsmål. Og fordi hun altid helt 100% siger sin mening, nogle gange lidt hårdt desværre - men jeg tror ikke det altid er ment så slemt som det er skrevet. Men en klog kvinde det må man nu sige hun er
Og så tror jeg faktisk vi alle husker Eva!
Stumpen: Fordi jeg kender hende IRL. Og hun er en rigtig sød og humoristisk kvinde med et par skønne døtre!
Heidi.: Fordi jeg synes hun er en super sej person med fede holdninger!
Ansemusen: Fordi hun altid er meget diplomatisk i sine kommentarer, og altid overvejer folks følelser i det hun skriver til dem!
lulle1985: Fordi jeg har kendt hende i mange år IRL, og vi har haft nogle skønne tider sammen. Og er så lykkelig på hendes vegne at bebsen nu endelig er på vej 
LouiseLarsen: Fordi hun kommer med rigtig gode kommentarer i debatterne, er ærlig og altid i stand til at se tingene fra flere sider af
Ja, jeg synes sq hun er SEJ! 
Milla-Victoria's mor: Fordi jeg hele tiden tror hun er en jeg kender der hedder Mai, når jeg ser hendes profilbillede. Men det er hun jo ikke.... men falder i stort set hver gang jeg ser det profilbillede, for hun ligner hende på en prik
Og så pga. hendes datters unikke navn 
ka-ri-na: Fordi hun virker som en utrolig sød og fair person. Og hun er altid ordentlig i tonen i hendes debatter! 
DianaMoar: Fordi hun bor i Engesvang og vi snart bliver næsten-naboer. Og fordi hun virker som en dejlig person!
NikitasMoar: Fordi vi har snakket meget sammen og om nogle personlige ting, som vi begge har været igennem.
DK: Fordi hun er rigtig smuk. Og fordi hun har super fed stil (tænker på billederne af hendes stue osv.)!