Min søn hedder Emil Sigurd Stryhn.
Emil er først og fremmest fordi jeg ELSKER det navn, og har altid gerne ville have en søn der skulle hedde det - Lige siden jeg legede med dukker faktisk 
Derudover hedder både min far og farfar Emil til mellemnavn, så det er også et familienavn, og da vi jo kun er piger (Biologisk) så kunne min far jo ikke fører det videre 
Sigurd har han fra sin tipoldefar (min oldefar - mormors far). Han var for mig en helt igennem fantastisk mand, og jeg elskede at besøge han på plejehjemmet og jeg var der også den dag han døde, og fik sagt farvel til ham, så det måtte min søn bare have med dig.
Ja og Stryhn er mit efternavn. Han har intet far sin far, da han har fravalgt sin søn.
Da jeg var gravid var jeg stadig sammen med Emils far, og jeg blev selvfølgelig ved med at presse på, for at få Emil "godkendt" hos Simon, men der var bare INTET at gøre. Han forslog både Lucas, Mickas, Andre, Alex osv. - Nogle dejlige navne, men bare ikke EMIL! Og da han så gik fra mig, var der jo frit valg på alle hylder - Så jeg fik jo min vilje!
En klog dame (Som jeg gik til pga. en mærkelig drøm, jeg blev ved med at have) har fortalt mig at alle mine børn skal have et I, i deres navn, det vil bringe dem held (Hun anede da intet om Emil) så det er jo startet godt. Derudover fortalte hun mig også at jeg ville få en dreng, en pige, og to drenge mere. Hun kunne ikke se om de to sidste var tvillinger, eller bare utrolig tæt aldersmæssigt.
Men der fik hun jo også ret med den første dreng
Nå men HVIS dette holder stik, så drømmer jeg om navne som
Lilje, Silje eller Frida Og Bastian, Elias eller Silas 
Men jeg må hellere finde manden først - Det kommer jeg vidst længst med 
Anmeld