Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortil4 skriver: nej for jeg startede i August 07 da jeg var sat til 19 august eller der omkring så det var først da jeg havde født at jeg valgte at tage over i juli 07 gruppen
nej for jeg startede i August 07 da jeg var sat til 19 august eller der omkring så det var først da jeg havde født at jeg valgte at tage over i juli 07 gruppen
Okay det er så også bare i orden... Men vi vil nu heller ikke undvære dig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Klock skriver: Okay det er så også bare i orden... Men vi vil nu heller ikke undvære dig...
ihh hvor er du sød
Jeg har aldrig været der, men vil gerne, hvis det passer ind i kalenderen. Jeg har været i Sønderborg engang, tæller det?
Bamme skriver: Jeg har aldrig været der, men vil gerne, hvis det passer ind i kalenderen. Jeg har været i Sønderborg engang, tæller det?
Ja for sønderborg ligger på als... Hvis man er på jyllands siden så er man i dybbøl...
Klock skriver: Ja for sønderborg ligger på als... Hvis man er på jyllands siden så er man i dybbøl...
Troede bare Sønderborg lå i Sønderjylland?
Var Als ikke en Ø?
Jo als er en i Sønderjylland... og på øen ligger sønderborg og Nordborg... Hvor jeg bor...
Se eventuel mit kort i fjerde indlæg...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128