Hvor mange af jer har været på Als?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

BK

Jubii jeg glæder mig allerede... Skal jeg bare finde noget par datoer i slutningen af maj og så kan vi lave en afstemning???

Kom frisk med alle jeres ideer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

BK

mortil4 skriver:

jeg er sgu også frisk på en tur til Als, både med og uden unger, nu starter jeg jo på job, så der er lidt mere at gøre godt med Bare det bliver en af mine friweekender, det er jo ulempen ved at være bonde, der er sgu weekend arbejde but i låååwww it hvis det er fet, så laver vi da bare sådan en lille telt by i haven og slår rod der ude om natten

Åhh ja fåårrrkk jeg var nervøs den dag jeg skulle mødes IRL med nogen af dem her inde fra ved Tunis, men sikke en velkomst ikke mindst fra sloggi, hun fik da lige en til at føle sig hjemme med det samme, det vil jeg sgu altid være dig evig taknemlig for Trine og også i andre selvfølgelig  jeg er bare ikke god til at bare falde ind i mængden når jeg ikke kender folk ordentligt, så nogen gange er jeg lidt som en østers der skal tvinges lidt åben for at gi efter.

Det kan vi godt... Ellers har vi en stue, der kan redes op i, og så er der jo også børnenes værelser...

Anmeld

14. februar 2010

Mie A

Jeg stemmer fest uden børn - simpelthen fordi det er nemmere når det er så langt væk... Ja og så kommer jeg så sjældent ud og bliver luftet

Anmeld

14. februar 2010

Hyner

Ja jeg bor jo i det midt sønderjyske så jeg har da tit været å als og kommer det gerne...

Men en fest i maj er nu ikke lige mig, jeg har jo termin den 23. i samme måned, så det må blive uden mig...

Krams Henriette

Anmeld

14. februar 2010

BK

Hyner skriver:

Ja jeg bor jo i det midt sønderjyske så jeg har da tit været å als og kommer det gerne...

Men en fest i maj er nu ikke lige mig, jeg har jo termin den 23. i samme måned, så det må blive uden mig...

Krams Henriette

Det er så også bare helt okay... Det er forståligt, selv om manden gerne ville drøne dig på sygehuset hvis veerne skulle gå igang...

Anmeld

14. februar 2010

Louise mortil4

Loggidut skriver:

aj hvad har jeg gjort?

jeg er da bare mig selv, ha ha....

hvorfor skulle det være anderledes at mødes IRL, end at dele hele livet med jer her?

ja men det er jo det, var bare så nervøs, stod næsten lige og var ved at tude så nervøs var jeg (ja ja i know , men er bare ikke ikke god til sådan noget med nye mennesker )også kom du og bare snakkede løs som du gjore, det var bare sådan en lettelse.

Anmeld

14. februar 2010

Loggidut

mortil4 skriver:

ja men det er jo det, var bare så nervøs, stod næsten lige og var ved at tude så nervøs var jeg (ja ja i know , men er bare ikke ikke god til sådan noget med nye mennesker )også kom du og bare snakkede løs som du gjore, det var bare sådan en lettelse.

sloggi igen...sådan er jeg hæ hæ...kan sgu ikke gøre for det.

Men godt det kan bryde isen!

for vi er jo skide søde...!

Anmeld

14. februar 2010

Louise mortil4

Loggidut skriver:

sloggi igen...sådan er jeg hæ hæ...kan sgu ikke gøre for det.

Men godt det kan bryde isen!

for vi er jo skide søde...!

ja i er bare for dejlige alle sammen, hva skulle jeg dog ha gjort hvis tvillingerne var kommet 5 dage senere, så var jeg jo ikke blevet en del af denne dejlige gruppe

Anmeld

14. februar 2010

BK

mortil4 skriver:

ja i er bare for dejlige alle sammen, hva skulle jeg dog ha gjort hvis tvillingerne var kommet 5 dage senere, så var jeg jo ikke blevet en del af denne dejlige gruppe

Jo du var, for teknisk set hører jeg heller ikke til denne gruppe, for Laura er fra 1. august...

Anmeld

14. februar 2010

Louise mortil4

Klock skriver:

Jo du var, for teknisk set hører jeg heller ikke til denne gruppe, for Laura er fra 1. august...

nej for jeg startede i August 07 da jeg var sat til 19 august eller der omkring så det var først da jeg havde født at jeg valgte at tage over i juli 07 gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.