Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænkte på hvor mange af jer der har været på Als, og om i eventuelt kunne tænke jer at komme det om en 3 måneders tid når det er blevet bare lidt varmere (og forhåbentligt sne-frit)?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Als... Hvor er det??
Det er den ø syd for fyn, nede ved sønderjylland... Næsten nede ved grænsen, vest for ærø/langeland...
Mie A skriver: Als... Hvor er det??
Her kan du se den lidt bedre...
Altså tænker du fest?? Jeg er altid klar på en fest
Mie A skriver: Altså tænker du fest?? Jeg er altid klar på en fest
Fest eller hvad i nu har lyst til...
ohhh, det ville jeg gerne, men skal først tjekke økonomien...vi har konfirmation i april...
men ellers er jeg frisk...især hvis det er fest, elsker sgu de fester med jer piger
Nu bliver jeg jo nysgerrig. Hvorfor lige Als?? Er det med færge man kommer over... eller er der en bro? Umiddelbart, ser det nemlig ud til at der er en bro.
Mie A skriver: Nu bliver jeg jo nysgerrig. Hvorfor lige Als?? Er det med færge man kommer over... eller er der en bro? Umiddelbart, ser det nemlig ud til at der er en bro.
Fordi jeg bor på Als...
Der er en bro fra Jylland, og den er gratis... og der en færge oppe i den nordlige endne også fra jylland den koster 45 for bil incl fører... men man sparer ca 60 km...
Du kan også vælge at tage en færge fra Fyn, men har ingen ide om hvad den koster...
Loggidut skriver: ohhh, det ville jeg gerne, men skal først tjekke økonomien...vi har konfirmation i april... men ellers er jeg frisk...især hvis det er fest, elsker sgu de fester med jer piger
Vi kan også vente til maj eller Juni, så kan vi også bedre nyde haven...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128