Hvor mange af jer har været på Als?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Mie A

Klock skriver:

Fordi jeg bor på Als...

Der er en bro fra Jylland, og den er gratis... og der en færge oppe i den nordlige endne også fra jylland den koster 45 for bil incl fører... men man sparer ca 60 km...

Du kan også vælge at tage en færge fra Fyn, men har ingen ide om hvad den koster...

He he... Så lærte jeg noget nyt

Jamen jeg er frisk - går ud fra at der er mulighed for overnatning hvis det er fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Loggidut

altså Trold, er du ved at planlægge et komsammen?

nu er jeg da nysgerrig

Anmeld

13. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

altså Trold, er du ved at planlægge et komsammen?

nu er jeg da nysgerrig

jeg overvejer det lidt... Så kan jeg jo da i hvert fald ikke stikke af, har nemlig sådan en tendens til at blive nervøs/genert når jeg ikke kender folk...

Og lille mig troede at manden ville sige nej hvis jeg spurgte, men han sagde sgu ja i var da mer en velkommen...

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Klock skriver:

jeg overvejer det lidt... Så kan jeg jo da i hvert fald ikke stikke af, har nemlig sådan en tendens til at blive nervøs/genert når jeg ikke kender folk...

Og lille mig troede at manden ville sige nej hvis jeg spurgte, men han sagde sgu ja i var da mer en velkommen...

Vi kender da hinanden

Anmeld

13. februar 2010

BK

Vi kender da hinanden

ja igennem skærmen... Men har jo ikke rigtigt set nogen af jer, og snakket rigtigt med jer 

Han sagde lige at han nok skulle være hjemme og passe på, for der skulle mere end en flok fulde damer til at skræmme ham...

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Klock skriver:

ja igennem skærmen... Men har jo ikke rigtigt set nogen af jer, og snakket rigtigt med jer 

Jeg var også ved at melde afbud, da jeg skulle møde nogle af tøserne herinde fra, for første gang. For hold da kæft, hvor var jeg bare nervøs!! Men jeg kan kun sige at 2 minutter efter, man er kommet ind ad døren, føles det naturligt og de er skønne at være sammen med.

Jeg tror alle, vil give mig ret i dette

Anmeld

13. februar 2010

BK

Mie A skriver:

Jeg var også ved at melde afbud, da jeg skulle møde nogle af tøserne herinde fra, for første gang. For hold da kæft, hvor var jeg bare nervøs!! Men jeg kan kun sige at 2 minutter efter, man er kommet ind ad døren, føles det naturligt og de er skønne at være sammen med.

Jeg tror alle, vil give mig ret i dette 12392.png" alt="" class="ForumLinkedImage"/>

Jo men jeg kender også mig selv godt nok til at jeg ville have meget svært ved at tilmelde mig... bare fordi jeg ikke turde...

Og jeg vil jo så gerne møde jer.. For jamen jeg kender jo allerede jer alle sammen...

Anmeld

13. februar 2010

Joan ( Smallie )

Klock skriver:

Ha ha sådan havde jeg det også første gang jeg skulle mødes med dem i ebeltoft. Men ved du hvad de er sku nogen rigtig dejlig mennesker og det er bare fedt at være sammen med dem, for ja man kender ligesom hinanden.

Anmeld

13. februar 2010

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Ha ha sådan havde jeg det også første gang jeg skulle mødes med dem i ebeltoft. Men ved du hvad de er sku nogen rigtig dejlig mennesker og det er bare fedt at være sammen med dem, for ja man kender ligesom hinanden.

ja igååååås!

den dag glemmer jeg bare aldrig!

den var hamrende sjov...well, du har ret, vi er jo ikke slemme at være sammen med, selv om man kan have ondt i maven over det, men 2 sek. efter vi er samlet, er det som om vi aldrig har været væk fra skærmen, der snakkes, grines og jokes, uden sure miner.

så trold hop ud i det, du har alt at vinde!

´hvad er det værste der kan ske?

Anmeld

13. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

ja igååååås!

den dag glemmer jeg bare aldrig!

den var hamrende sjov...well, du har ret, vi er jo ikke slemme at være sammen med, selv om man kan have ondt i maven over det, men 2 sek. efter vi er samlet, er det som om vi aldrig har været væk fra skærmen, der snakkes, grines og jokes, uden sure miner.

så trold hop ud i det, du har alt at vinde!

´hvad er det værste der kan ske?

Det værste der kan ske er at I ikke kan fordrage mig, og ikke gider skrive med mig mere...

Men der ud over ved jeg det faktisk ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.