Hvor mange af jer har været på Als?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Det værste der kan ske er at I ikke kan fordrage mig, og ikke gider skrive med mig mere...

Men der ud over ved jeg det faktisk ikke...

kom så lige ind i kampen....har du horn og byldepest...

aj lol...jeg skal nok skrive med dig bagefter...og ja tak, har jeg penge...så kommer jeg...kan det blive tydeligere?

Smallie, du er da også med ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

aj lol...jeg skal nok skrive med dig bagefter...og ja tak, har jeg penge...så kommer jeg...kan det blive tydeligere?

Nej det har jeg ikke... Men ja jeg er mig, lille og genert, selv om det måske ikke virker sådan her på nettet...

Jubii så er der da en der vil komme... Jeg tænker måske en midt i Maj evt. slutningen af Maj... sprutten er lige nede over grænsen... så det kan gemalen sikkert nok overtales til at vi kører ned efter...

Anmeld

13. februar 2010

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

Jow jow det er jeg da. Den her gang kan jeg også drikke hvis det bliver med sådan noget..

Og jeg smider også gerne ungerne i bilen og tager dem med.

Sloggi du skal sku da med. Hvis du ikke mener du har penge så komme jeg sku og henter dig der er lige plas til dig og tif også.

Til den tid kan Anne nok også gå og har fået alle sine tænder så bliver livet vel lidt nemmer

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Klock skriver:

Nej det har jeg ikke... Men ja jeg er mig, lille og genert, selv om det måske ikke virker sådan her på nettet...

Jubii så er der da en der vil komme... Jeg tænker måske en midt i Maj evt. slutningen af Maj... sprutten er lige nede over grænsen... så det kan gemalen sikkert nok overtales til at vi kører ned efter...

2 !!

Anmeld

13. februar 2010

Joan ( Smallie )

Klock skriver:

Jeg er også meget genert når det kommer til stykket. Men det forsvinder altså hurtig i selvskab med disse damer

Du sidder og tænker hvad vil de tænke om mig og vil de nu syntes om mig. Men ved du hvad de har det på samme måde lige inden vi mødes og 2 min efter er det sku gået over.

Anmeld

13. februar 2010

Louise mortil4

jeg er sgu også frisk på en tur til Als, både med og uden unger, nu starter jeg jo på job, så der er lidt mere at gøre godt med Bare det bliver en af mine friweekender, det er jo ulempen ved at være bonde, der er sgu weekend arbejde but i låååwww it hvis det er fet, så laver vi da bare sådan en lille telt by i haven og slår rod der ude om natten

Åhh ja fåårrrkk jeg var nervøs den dag jeg skulle mødes IRL med nogen af dem her inde fra ved Tunis, men sikke en velkomst ikke mindst fra sloggi, hun fik da lige en til at føle sig hjemme med det samme, det vil jeg sgu altid være dig evig taknemlig for Trine og også i andre selvfølgelig  jeg er bare ikke god til at bare falde ind i mængden når jeg ikke kender folk ordentligt, så nogen gange er jeg lidt som en østers der skal tvinges lidt åben for at gi efter.

Anmeld

13. februar 2010

Susan1978

har aldrig været der, så det skulle da blive min første gang. 

Anmeld

14. februar 2010

Lene76

jeg er osse klar hvis, jeg kan den weekend vi aftaler.

Har været på Als mange gange da min far arb i Egernsund på grønland keramik, kender du det???

Anmeld

14. februar 2010

Lise

Jeg var på Als i sommer og der var dejligt!

Men om to-tre måneders tid har jeg en lille bitte baby hængende i patten, går jeg ud fra, og tager ikke den lange tur hverken med eller uden ham...

Anmeld

14. februar 2010

Loggidut

mortil4 skriver:

jeg er sgu også frisk på en tur til Als, både med og uden unger, nu starter jeg jo på job, så der er lidt mere at gøre godt med Bare det bliver en af mine friweekender, det er jo ulempen ved at være bonde, der er sgu weekend arbejde but i låååwww it hvis det er fet, så laver vi da bare sådan en lille telt by i haven og slår rod der ude om natten

Åhh ja fåårrrkk jeg var nervøs den dag jeg skulle mødes IRL med nogen af dem her inde fra ved Tunis, men sikke en velkomst ikke mindst fra sloggi, hun fik da lige en til at føle sig hjemme med det samme, det vil jeg sgu altid være dig evig taknemlig for Trine og også i andre selvfølgelig  jeg er bare ikke god til at bare falde ind i mængden når jeg ikke kender folk ordentligt, så nogen gange er jeg lidt som en østers der skal tvinges lidt åben for at gi efter.

aj hvad har jeg gjort?

jeg er da bare mig selv, ha ha....

hvorfor skulle det være anderledes at mødes IRL, end at dele hele livet med jer her?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.