Senia skriver:
Kæft en k... Ja, undskyld mig, men hvad bilder hun sig ind, det er jo en mulighed om hjælp til hjemmefødsel fra syghusets side, som hun ikke fortæller dig om.. 
ja dumme dame... jeg ville gerne have født hjemme.. fødslen gik jo også fint, så ingen ko på isen dér....
jeg følte det dog meget mageligt at kunne gå fra rodet efter at have født på sygehuset, og min kæreste havde været enormt meget imod hjemmefødslen... han sagde det selvfølgelig ikke, men jeg tror han var lidt bange for hvordan sådan en fødsel skulle gå for sig....
2. gang var det lige omvendt... jeg tænkte lige hurtigt tanken om hjemmefødsel, men tænkte så igen på det magelige ved at gå fra rodet, og så lande hjemme i min helt egen sofa... og jeg fik lovning på at hvis ikke noget selvfølgelig gik galt under fødslen på sygehuset, så kunne jeg gå hjem, når jeg havde mit barn i armene....
Til gengæld ville manden pludselig den hjemmefødsel, og så var han igen træt af mig...
men jeg endte nu med fødsel på sygehuset - med nød og næppe...
skulle jeg engang have nummer 3 eller flere, så skal det foregå hjemme... især set i lyset af at min 2. fødsel nær var foregået i bagagerummet....
Anmeld