så er der veer til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

DianaMoar skriver:

Åhh øv men håb det først starter i morgen igen og få dig en god natte søvn selv om det svært. 

Jeg  for at den lille kommer ud i morgen.

ja jeg sal have sovet... har ingengang haft en plukkevee i 2 timer, såå underligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Diana...

karina22 skriver:

ja jeg sal have sovet... har ingengang haft en plukkevee i 2 timer, såå underligt..

Jeg havet det lige sådan jeg lå med veer i 4 dage og om aften forsvandt de og jeg åbnet mig næsten ikke og som jeg skrev tidligere jamen pludselig gik det bare mega stærkt men hold da op hvor er jeg bare glad for jeg fik mine nætter i fred ha ha.

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Bavianis skriver:

Puha - slemme baby! Jeg ender vestøv!

*** KOM UD NU!!!!********************

Kh Susanne

taaaak håber det hjælper..

Anmeld

31. januar 2010

Lone Jakobsen

hold da op noget æv...måske spørger jeg dumt....men har du prøvet at gå nogle ture? det hjalp ved mig da fødsel nr. 4 var ved at gå i stå.

Anmeld

31. januar 2010

Mumto3

karina22 skriver:

ihhh det er stoppet igen efter 18 timer med veer.. livmoderhalsen er væk og de kan komme op og mærke hans hoved. troede ikke det bare ku stoppe igen efter det var så godt igang, håber bare det går rigtig igang igen, nu har jeg da fået sovet 1½ time. og intet er gået igang igen.. syntes det er så mærkeligt..  hyl hyl..

ta for alle jeres tanker..

Det er da bare super!!! (selvom det slet slet ikke føles sådan nu!)

Det første seje træk er du over, nemlig at få udslettet livmoderhalsen og begynde at åbne dig. Det næste stræk bliver de næste 4 cm, og derfra 'så køre det bare´ (øh, og lad mig lige understege at jeg ikke her taler ud fra erfaring fra mine egne fødsler, for sådan har de ikke været, men udfra en tidligere chef-jordemoder på Rigshospitalet, som siger at det er sådan rigtig mange oplever det!)

Fedt at kroppen kunne finde ud af at give dig en pause, så kun kan få tanket op, både med mad og med søvn!!! Så er du fit for fight, næste gang fødslen starter igen.

You go girl!!!

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

DianaMoar skriver:

Jeg havet det lige sådan jeg lå med veer i 4 dage og om aften forsvandt de og jeg åbnet mig næsten ikke og som jeg skrev tidligere jamen pludselig gik det bare mega stærkt men hold da op hvor er jeg bare glad for jeg fik mine nætter i fred ha ha.

håber også bare jeg får en god nat også den lille mand kommer i morgen tidlig..

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

nutche skriver:

hold da op noget æv...måske spørger jeg dumt....men har du prøvet at gå nogle ture? det hjalp ved mig da fødsel nr. 4 var ved at gå i stå.

jeg havde ikke sovet siden igår kl 8.30, så ikke i langt over et døgn, så måtte kun slappe af og lade op til fødslen...

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Jeg puster lige lidt ve-støv i din retning, og håber snart guldklumpen kommer til verden

***********  Ve-støv  *****************

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Mumto3 skriver:

Det er da bare super!!! (selvom det slet slet ikke føles sådan nu!)

Det første seje træk er du over, nemlig at få udslettet livmoderhalsen og begynde at åbne dig. Det næste stræk bliver de næste 4 cm, og derfra 'så køre det bare´ (øh, og lad mig lige understege at jeg ikke her taler ud fra erfaring fra mine egne fødsler, for sådan har de ikke været, men udfra en tidligere chef-jordemoder på Rigshospitalet, som siger at det er sådan rigtig mange oplever det!)

Fedt at kroppen kunne finde ud af at give dig en pause, så kun kan få tanket op, både med mad og med søvn!!! Så er du fit for fight, næste gang fødslen starter igen.

You go girl!!!

uhhh det er jeg glad for at høre...

jordemoder kl 5 i morges var sikker på at jeg ville føde idag/morgen, da det så gik i stå og jeg tog derind kl 16 var der en ny, som mente der saktens kunne gå flere dage/uger.. er totalt forvirret, men han kommer jo når han vil..  dejligt hvis han bare lige giver mig en pause til i morgen..

Anmeld

31. januar 2010

Hellemor

Puster lige en masse ve-støv over til dig..

Håber der snart kommer gang i det igen, så du kan få din lille guldklump i armene..

og fra mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.