så er der veer til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

MorTilMaya skriver:

Håber for dig at der snart sker noget , Det er slet ikke til at holde ud at gå og vente den sidste tid , Jeg fødte heldigvis lidt før tid .

jeg håber også at føde før tid.. min søn blev født 3uger før tid.. er i uge 39+0 nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

MorTilMaya

karina22 skriver:

jeg håber også at føde før tid.. min søn blev født 3uger før tid.. er i uge 39+0 nu

Jeg fødte min datter , da jeg var 38+5 , Alle sagde jo til mig at de fleste førstegangsfødende går over tid , så jeg skulle nok regne med at gå 14 dage over , men nej , hehe ,

Anmeld

2. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

MorTilMaya skriver:

Jeg fødte min datter , da jeg var 38+5 , Alle sagde jo til mig at de fleste førstegangsfødende går over tid , så jeg skulle nok regne med at gå 14 dage over , men nej , hehe ,

ja det siger de jo, men den holdte heller ikke her... håber bare det hjælper i morgen..

Anmeld

2. februar 2010

MorTilMaya

karina22 skriver:

ja det siger de jo, men den holdte heller ikke her... håber bare det hjælper i morgen..

Det kan jeg godt forstå , Krydser fingre for dig ,

Anmeld

2. februar 2010

Barbamama

Ej jeg kommer lige og blander mig. Det er så spændende når en fødsel starter. Jeg er skide misundelig. Jeg havde modningsveer i 4 dage før jeg fødte. De kom hver aften og gik over når jeg gik i seng, men så den ene aften stoppede de ikke igen og så kom min lille dejlige pige til verden næste formiddag

Anmeld

2. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

michella80 skriver:

Ej jeg kommer lige og blander mig. Det er så spændende når en fødsel starter. Jeg er skide misundelig. Jeg havde modningsveer i 4 dage før jeg fødte. De kom hver aften og gik over når jeg gik i seng, men så den ene aften stoppede de ikke igen og så kom min lille dejlige pige til verden næste formiddag

har også haft det i 3 dage nu, det gør bare så ondt.. måske jeg også føder på 4 dagen, nu får jeg i hvert fald hjælp med noget zoneterapi i morgen, det sku sætte det igang.. ender flere hvor det gik igang samme dag og nu er jeg jo så småt i fødsel, så mon ikke det kan få det ordenligt igang..

Anmeld

3. februar 2010

baby2010

Altså øh Karina har ikke været på siden i går! Gad vide om hun ligger og føder nu?   

Anmeld

3. februar 2010

ghm

Held og lykke Karina

Anmeld

4. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

så er jeg hjemme med en skøn lille dreng på 3030g og 51cm....

Anmeld

4. februar 2010

LinLin

karina22 skriver:

så er jeg hjemme med en skøn lille dreng på 3030g og 51cm....

Tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.