så er der veer til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

hye1983

Uhh det lyder spændene..

alt for at der ikke går alt for mange timer endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Malthesmoar

karina22 skriver:

ja så er det vist ved at være min tur, har siden klokken 22 igår haft veer, har været på sygehuset til morgen kl 5, kun 1 cm åbent, så fik noget smertestillende og en varmepude og fik så lov at komme hjem og se om jeg kan sove lidt, men det har jeg nu lidt svært ved..men kæmper for at slappe af.. puha det gør nas.. så er det bare spændende hvornår jeg får lov at komme ordenligt igang.. ser ud til mange timer..

knus karina 38+5

Ej vildt spændende  for det bliver idag

Pøj pøj herfra

Mvh Susanne

Anmeld

31. januar 2010

Mettemus

Hvor er det spændende.  for at det går hurtigt og ikke bliver alt for opslidende...

Knus

Anmeld

31. januar 2010

Mor til matilde og gustav

ej hvor skønt for dig, gad godt det var mig men mon ikke der os snart sker noget her;-) har du gjort noget for at sætte det igang eller skete det helt af sig selv;-)nu når du spurgte om råd til det den anden dag, så kunne det jo være du havde fundet noget der virkede;-)held og lykke med fødslen, glæder mig til at se hamknus marie

Anmeld

31. januar 2010

LinLin

Held & lykke!

Anmeld

31. januar 2010

Pia.

iiii er da død misundelig over den følelse du har i kroppen lige nu, af spænding og glæde - de veer du har nu er bestemt til at holde ud (ellers skrev du nok ikke her) og det er da bare så hyggeligt og spændende... Det man har ventet på de sidste 9 mdr.

Jeg vil også være gravid og have en baby... he he...

Pøj Pøj med det hele - glæder mig til at høre om en veloverstået fødsel en af dagene...

Knus fra Pia.

Anmeld

31. januar 2010

MaleneG

Ihh spændende

Pøj pøj med det, og håber du får en drømme fødsel uden lige når du når ind den aktive del ;D

Anmeld

31. januar 2010

Lone Jakobsen

for at du snart har baby i armene.

Anmeld

31. januar 2010

FrkC

Hvor spændende

for at du snart har din guldklump i armene.

Held og lykke

* * * * * * C a m i l l a * * * * * *

Anmeld

31. januar 2010

baby2010

Ih hvor spændende! Endelig gik du i gang - så kan du se en ende på det 

Knus og held og lykke Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.