så er der veer til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.524 visninger
77 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

ja så er det vist ved at være min tur, har siden klokken 22 igår haft veer, har været på sygehuset til morgen kl 5, kun 1 cm åbent, så fik noget smertestillende og en varmepude og fik så lov at komme hjem og se om jeg kan sove lidt, men det har jeg nu lidt svært ved..men kæmper for at slappe af.. puha det gør nas.. så er det bare spændende hvornår jeg får lov at komme ordenligt igang.. ser ud til mange timer..

knus karina 38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

SarahAa

karina22 skriver:

ja så er det vist ved at være min tur, har siden klokken 22 igår haft veer, har været på sygehuset til morgen kl 5, kun 1 cm åbent, så fik noget smertestillende og en varmepude og fik så lov at komme hjem og se om jeg kan sove lidt, men det har jeg nu lidt svært ved..men kæmper for at slappe af.. puha det gør nas.. så er det bare spændende hvornår jeg får lov at komme ordenligt igang.. ser ud til mange timer..

knus karina 38+5

Det lyder godt! jeg hermed alt hvad jeg kan for det ikke bliver aaaallt for mange timer.

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Wee hvor er det spændende. Nu går der ikke længe inden du har dit lille vidunder i armene Jeg satser på kl 12:37  

Held og lykke med det. Jeg håber alt kommer til at forløbe som du håbet 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

SarahAa skriver:

Det lyder godt! jeg hermed alt hvad jeg kan for det ikke bliver aaaallt for mange timer.

puha det startede for 11 timer siden.. det er hårdt når man ikke kan sove... men det bliver i hans tempo.. indtil videre..

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

DianaMoar skriver:

Wee hvor er det spændende. Nu går der ikke længe inden du har dit lille vidunder i armene Jeg satser på kl 12:37  

Held og lykke med det. Jeg håber alt kommer til at forløbe som du håbet 

uhhh jeg tror der går længere, har haft veer siden 22 igår og kun åbnet mig 1 cm kl 5 til morgen, ved så ikke om der er sket mere siden, men mon ikke.. ondt gør det i hvert fald..

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

karina22 skriver:

uhhh jeg tror der går længere, har haft veer siden 22 igår og kun åbnet mig 1 cm kl 5 til morgen, ved så ikke om der er sket mere siden, men mon ikke.. ondt gør det i hvert fald..

Det skal du ikke regne med  Min Jdm sagde at kl 17.15 at jeg først ville føde i morgen der tog hun så fejl for 18.24 lå jeg med Lucas i hånden kl 17.15 havde jeg kun åbnet mig 2 cm så fik jeg presse veer kl 17.30 og 18.24 kom han ud 

Så det kan snyde. Glæder mig til at høre mere. Håber vi kan følge dig så meget af dagen som du kan overskue. 

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

DianaMoar skriver:

Det skal du ikke regne med  Min Jdm sagde at kl 17.15 at jeg først ville føde i morgen der tog hun så fejl for 18.24 lå jeg med Lucas i hånden kl 17.15 havde jeg kun åbnet mig 2 cm så fik jeg presse veer kl 17.30 og 18.24 kom han ud 

Så det kan snyde. Glæder mig til at høre mere. Håber vi kan følge dig så meget af dagen som du kan overskue. 

hold da op, ja så kan det jo godt ske..

jeg er simpelthen så sulten, men jeg kaster op hver gang jeg prøver at spise..

Anmeld

31. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvor spændende Jeg krydser alt som krydses kan

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hav en rigtig dejlig fødsel, søde!

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

karina22 skriver:

hold da op, ja så kan det jo godt ske..

jeg er simpelthen så sulten, men jeg kaster op hver gang jeg prøver at spise..

Åh øv det ikke sjovt. Håber det lykkes dig os få noget at spise. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.