så er der veer til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Diana...

Pia. skriver:

iiii er da død misundelig over den følelse du har i kroppen lige nu, af spænding og glæde - de veer du har nu er bestemt til at holde ud (ellers skrev du nok ikke her) og det er da bare så hyggeligt og spændende... Det man har ventet på de sidste 9 mdr.

Jeg vil også være gravid og have en baby... he he...

Pøj Pøj med det hele - glæder mig til at høre om en veloverstået fødsel en af dagene...

Knus fra Pia.

Os mig 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Diana...

Uhh hun har ikke været på siden kl 10 mon det er taget til. Hvor er det spændende.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvordan er det gået? Noget nyt? Uhh håber hun er ovre det værste og kan holde sin lille babyhaps i armene...

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhada Spændende

Håber det ikke trækker alt for meget ud.

Anmeld

31. januar 2010

eliasogmor

jeg tror baby er kommet....måske....

Anmeld

31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

tror den kommer i aften eller sen nat...

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

marie pus skriver:

ej hvor skønt for dig, gad godt det var mig men mon ikke der os snart sker noget her;-) har du gjort noget for at sætte det igang eller skete det helt af sig selv;-)nu når du spurgte om råd til det den anden dag, så kunne det jo være du havde fundet noget der virkede;-)held og lykke med fødslen, glæder mig til at se hamknus marie

drak hindbærblade the, 18 timer med veer og pludselig er det stoppet igen livmoderhalsen er væk og de kan komme op og mærke hovedet, også stopper det bare igen...troede jeg ikke det ku, det er bare øv, nu må vi se om det går igang igen eller om det bare er stoppet helt..

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

karina22 skriver:

drak hindbærblade the, 18 timer med veer og pludselig er det stoppet igen livmoderhalsen er væk og de kan komme op og mærke hovedet, også stopper det bare igen...troede jeg ikke det ku, det er bare øv, nu må vi se om det går igang igen eller om det bare er stoppet helt..

Åhh øv men håb det først starter i morgen igen og få dig en god natte søvn selv om det svært. 

Jeg  for at den lille kommer ud i morgen.

Anmeld

31. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

ihhh det er stoppet igen efter 18 timer med veer.. livmoderhalsen er væk og de kan komme op og mærke hans hoved. troede ikke det bare ku stoppe igen efter det var så godt igang, håber bare det går rigtig igang igen, nu har jeg da fået sovet 1½ time. og intet er gået igang igen.. syntes det er så mærkeligt..  hyl hyl..

ta for alle jeres tanker..

Anmeld

31. januar 2010

Bavianis

Puha - slemme baby! Jeg ender vestøv!

*** KOM UD NU!!!!********************

Kh Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.