Hvornår og hvorfor fik i tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

K.Rehder

Fik en trygheds-scanning i uge 7 da jeg tidligere havde været gravid med tvillinger der begge gik til. Det gav min en rigtig dejlig ro i sindet at få den scanning Og så er det jo fantastisk at se det lille hjerte blinke. Kan kun anbefale det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Trolde_mor

Hej, faldt lige over din tråd. Kom du ind til skanning og så du den lille? Er meget nysgerrig så vil lige høre om alt er ok? Det håber jeg 

Hvor er det sødt du skriver og spørger

Lille-niv, viste os den dag til scanningen sit fine hjerte slå Så vi var begge rørt til tårer og far kunne let ikke snakke, så rørt var han

Der var blod lige udenfor den sæk han lå i (forstesæk eller hvad den nu lige hedder hehe) Så det skulle ikke have været et meget stærkere slag i maven, før vi havde mistet ham

Den d. 6 Okt. kl 03 og natten gik mit vand og 13 timer senere fødte jeg Kian herhjemme i stuen i fødekar

Så på trods af den voldsomme start, gik alt godt og nu sidder jeg med en skøn dreng på snart 9 mdr. der ligger ovenpå far og prøver at pille bælte af samtidig med at han giver ham en albue i maven.. griner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.