Fyn skriver:
Kære Senia,
Ja, tryghedsskanninger er ikke lige det billigste... Og det er ikke løsningen lige i disse dage. Hjerteblink kan først ses fra i uge 7, så I vil ikke blive klogere hvis I (du) blev skannet nu.
Jeg håber sådan at du passer på dig selv i disse dage. Jeg kunne heller INTET mærke til at jeg var gravid - og de første 12 uger var meget, meget lange... Hver dag var en kamp at komme igennem, især fordi man jo heeeele tiden skulle tjekke om der nu var "kommet noget". Jeg kunne absolut intet mærke og havde ingen symptomer... Ingen overhovedet.
Jeg tænker at din lille myr har det godt. Og lyt til det som lægen siger, at så længe der ikke er stærke smerter eller blod, så er der reelt ingenting hverken de eller du kan gøre.
Bedste hilsner fra C.
Men har jo haft symptomer fra jeg var 3 + 4, men efter styrtet er de symptomer væk. Har haft stærke smerter her tidligere på aftenen, hvor jeg måtte bede kæresten om smertestillende (og vil ellers ikke have noget af hensyn til den lille - hvis den er der) Men havde simpelthen tårer der trillede ned af kinderne af smerte..
og nu mærker jeg igen intet. Ved ikke hvad jeg skal tro. Men er i 6 uge nu hvis det er, så vi tænkte at vi kunne blive scannet sidst i 6. uge eller starten asf 7. uge, der jo er lige rundt om hjørnet.
Men selv hvis der ikke er hjertelyd, er det lige så meget det at se at der er noget på skørmen, at der er en lille spire...
Anmeld